help nu al cup groter (2maanden) iemand ervaring?

Zeg dat niet te hard.
Ik heb normaal al een D-cup en nu (morgen 13 weken) al een E-cup.
Weet nog van mijn vorige zwangerschap dat ik een F-cup had op het eind maar ook rugklachten en ik voelde me letterlijk en figuurlijk een koe.
 
@ mamavansalvador.....

zo hoeft het van mij ook niet direct.... maar het eerste wat ik dacht was oh nu krijg ik dikkere borsten... maar helaas... ik zou een cupje extra wel leuk vinden...

in jou geval begrijp ik echt wel dat het niet fijn is.
mijn moeder heefft na de tweede zwangerschap cup g gehad... en heeft borstverkleining laten uitvoeren.... omdat ze er echt heel erg last van had. dat wil ik ook niet....
 
@anna-lovely Als je van een E/F naar een H-cup gaat ben je er echt niet blij mee hoor. Ze doen zeer, nek-rug en schouders zitten helemaal vast. En nu de buik aan het zakken is kan ik mijn buikje door die voorgevel niet eens meer zien.
 
Supertje ja daar heb ik dus ook last van.Toen ik meegroei bh-s ging kopen vertelde die verkoper dat het de laatste maanden ook nog groeit.En dan ook nog eens als je borstvoeding gaat geven.Dus we moeten er het maar even mee doen.
Al vind ik het nu ook niet leuk meer,hoop dat ze straks weer mooi slinken haha
 
tjah bij de ene groeien ze nu eenmaal wel heel hard en snel en worden ze gigantisch... en ik weet dat dat niet prettig is.... ivm mijn moeders ervaring...

maar als je kleine borsten hebt, vind je het toch wel prettig als je eens een cupje groter zijn....

 
Dat kan ik begrijpen dat je een maatje groter zou willen.
Maar voor de mensen met al een grote cup is het minder.
Helaas hebben we het niet voor het zeggen.
Ik ben al 4 kilo aangekomen moet nog 6 maanden.
1/2 kilo per borst in ieder geval haha
Dat vind ik ook zo'n ellende elke keer weer op de weegschaal die confrontatie.

Vorige zwangerschap maar 12 kilo aangekomen.
Ben benieuwd wat het deze keer gaat doen.
 
Ja, haha, ik ben pas 1 kilo aangekomen, maar dus ook verdeeld over 2 borsten! Nou, leuk is anders, maar dat komt omdat ik normaal al niet blij ben met mijn grote (F) cup.
 
Terug
Bovenaan