A
Anoniem
Guest
Michaela: ja klopt, mijn beide kinderen zijn in stuit en vaginaal geboren. Bijzonder he? Dat het 1x gebeurt durf ik nog toeval te noemen, een 2e keer niet! Ik hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal. Jammer voor je dat de draaipoging niet gelukt is. Ik neem aan dat je nu overgedragen bent aan de gyn voor de rest van je zwangerschap? Vraag goed door indien een ks wordt geadviseerd en vraag desnoods een second opinion aan bij een ziekenhuis waar men wel ervaring heeft met natuurlijke stuitbevallingen. Niet elke gyn zal het zo direct zeggen, maar er zijn er genoeg die bij gebrek aan ervaring maar een ks adviseren.
Ik ben zelf in het Martiniziekenhuis in Groningen bevallen. Verder hoor ik ook veel positieve verhalen over het Slotervaart in A'dam (voor het geval je bij 1 van deze ziekenhuizen in de buurt woont).
Laat nog even horen hoe het verder met je gaat. Schrijf je bij de maart moeders?
Groetjes, Annemarie
Ik ben zelf in het Martiniziekenhuis in Groningen bevallen. Verder hoor ik ook veel positieve verhalen over het Slotervaart in A'dam (voor het geval je bij 1 van deze ziekenhuizen in de buurt woont).
Laat nog even horen hoe het verder met je gaat. Schrijf je bij de maart moeders?
Groetjes, Annemarie