Help onze baby van 20-12-2020 wil alleen melk

Onze dochter at rond die tijd ook amper iets. Toen we met 6 maanden op wintersport hingen, at ze ‘s avonds opeens heel potje, maar de rest duurde lang. Maisvingers gingen inderdaad het best, later ook stukjes groente wel, maar lang vooral potjes, alhoewel niet perse genoeg. Vanaf een jaar ging ze goed eten, doet ze nog steeds (nu 2), lust bijna alles. maar weigert pertinent fruit te eten. Ze eet alleen appel en grapefruit, zelfs bij het kdv maken ze er grapjes over, omdat ze daar de lunch van pastinaak, paksoi en bulgur wel zo naar binnen schuift, maar weigert een hapje banaan te nemen. Vond CB ook wat van, ik zie een gezond kind, dat blij is en goed eet.
 
Mijn dochter is van November en dat was precies hetzelfde verhaal. Ze begint nu sinds 2 weken (met 7,5 maand) iets beter te eten. Hapjes zijn nog steeds geen favoriet maar bijv stukjes brood of fruit uit het vuistje gaat steeds beter. Dit ging ook van de één op de andere dag want daarvoor werd brood direct weer uitgespuugd. Ik denk dat sommige kindjes gewoon wat later zijn, zo lang ze genoeg melk krijgt kan dat denk ik nog niet zoveel kwaad. Ik heb nu ook knijpzakjes besteld die je zelf kan vullen met hapjes en dat gaat beter dan met de lepel. 
 
Terug
Bovenaan