Help, op de buik slapen

Ik vermoed dat je het doodeng vind doordat er dan kans is op wiegedood.

Mijn oudste heeft altijd op zn buik geslapen en slaapt nog steeds op zn buik.
Werd er regelmatig op aangesproken als mensen hem op zn buikje in de wandelwagen zagen liggen, en werd er vaak afkeurend over gesproken, vond dat echt niet leuk, kindjes waarvan ouders roken, kindjes die flesvoeding krijgen en kindjes die naar de kinderopvang gaan hebben ook verhoogde kans op wiegendood en daar hoor je niemand over!

Zou kijken wat je eigen gevoel is, als je het aandurft zou ik het proberen en controleren de eerste keren en als je het niet fijn vind, proberen hem strak in te stoppen door je dekentje overdwars op te maken zodat hij niet om kan rollen.

Succes ermee,
Liefs Marina

ik ben van de mei mama's maar lees even mee. Quinn die slaapt als sinds dat hij 4 weken oud is op zijn buik. Daarvoor was het huilen en brullen en continu wakker. Sinds dat hij op zn buik slaapt gaat het goed en slaapt hij lang achter mekaar. Hij is nu 4 maanden en rolt ook al van buik naar rug en van rug naar buik. Dus had het ook niet lang kunnen tegenhouden. Gewoon doen wat je gevoel je ingeeft. En idd zodra ze hun hoofd goed kunnen draaien moet het geen probleem zijn. Succes ermee.

Terug
Bovenaan