Help! Op zoek naar vrouwen met soortgelijke ervaring m.b.t. onregelmatige menstr

Dat is heel vervelend! Maar hadden ze toen daar ook geen tips voor een regelmatige cyclus of om je te helpen met het gewicht?

Ik had ook lange onregelmatige cyclus en ben ook naar de huisarts gegaan. Van mijn huisarts begreep ik dat wel/geen kinderwens toch wel enigszins bepalend is voor de afdeling waar je heen gestuurd wordt. Bij wel een kinderwens wordt je toch vaak meteen doorgestuurd naar fertiliteit en moet man zaad inleveren. Zodat ze wel meteen alles kunnen checken. Zou zonde zijn dat ze dat allemaal achterwege laten en later blijkt er daar iets mis te zijn.
Ik kan me voorstellen dat wanneer je geen kinderwens hebt, je ‘gewoon’  naar de gynaecoloog doorgestuurd wordt.

Hoihoi,
Ik had na het stoppen van de pil wel een onregelmatige cyclus, maar niet zo extreem als jij. Je kunt zeker heel goed eerst aan de slag met een onregelmatige cyclus! Dat betekent namelijk dat je hormonen uit balans zijn en om zwanger te kunnen worden, is het heel belangrijk dat deze wel in balans zijn! Er kunnen heel veel redenen voor zijn, die vaak eenvoudig op te lossen zijn. Denk ook aan darmproblemen en voedselintoleranties. Ik heb persoonlijk veel gehad aan de info en een consult van Linda Reinhardt. Zij is een expert op dit gebied! 
https://instagram.com/lindareinhardt.nl?igshid=1sag2837c3hep

Terug
Bovenaan