HELP ovulatie testen snap er niks van

Heb ook die met streepjes gebruikt maar begreep er ook niets van ben toen overgestapt op de digitale van clearblue. Kost wat maar het was zoveel makkelijker. 
 
Succes !
 
Heb ook die met streepjes gebruikt maar begreep er ook niets van ben toen overgestapt op de digitale van clearblue. Kost wat maar het was zoveel makkelijker. 
 
Succes !
 
Ja ik word dus ook ENORM gefrustreerd.
Licht streepje/geen streepje.
even nog een vraag;
Mocht je test dus positief zijn is dus je eisprong nog niet geweest? Dus moet je diezelfde dag en de dagen erna klussen? Ik heb nu een negatieve ovulatietest. Komt mijn eisprong nu dan sowieso niet binnen 24 uur? 
 
[quote quote=10170989]Ja ik word dus ook ENORM gefrustreerd. Licht streepje/geen streepje. even nog een vraag; Mocht je test dus positief zijn is dus je eisprong nog niet geweest? Dus moet je diezelfde dag en de dagen erna klussen? Ik heb nu een negatieve ovulatietest. Komt mijn eisprong nu dan sowieso niet binnen 24 uur?[/quote]
Als je test positief is, dan moet je eisprong nog komen. De test meet het LH gehalte in je urine, LH is hoger dan normaal vlak voor je eisprong. Deze volgt dan gemiddeld 24 a 48u later. 
Als je nu een negatieve test hebt, dan komt je eisprong dus NIET binnen 24u. Je test moet eerst positief zijn
Heb je geen gebruiksaanwijzing bij je ovu testen gekregen?
 
Als je googled bij die testen dan zie je hele mooie voorbeelden van testen die op een vel papier geplakt zijn. Dan zie je de aanloop naar een positieve test. Misschien moet je het op die manier proberen.
 
Als je googled bij die testen dan zie je hele mooie voorbeelden van testen die op een vel papier geplakt zijn. Dan zie je de aanloop naar een positieve test. Misschien moet je het op die manier proberen.
 
Als je googled bij die testen dan zie je hele mooie voorbeelden van testen die op een vel papier geplakt zijn. Dan zie je de aanloop naar een positieve test. Misschien moet je het op die manier proberen.
 
Ik heb alle twee de keren getest met sensitest . Wanneer de test met zo donker is dan klussen ( ben iedere Kerr zwanger geraakt ) alleen de eerste keer werd het een miskraam en ben nu 30 weken zwanger ... ik deed de test altijd met ochtend urine en s’avonds na het eten ... succes trouwens die van sensitest zijn wel heel fijn vond ik 
 
Terug
Bovenaan