Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou voor een andere naam kiezen. Ik vind het niet mooi bij de achternaam. De naam zelf vind ik wel ok, maar niet echt speciaal mooi. Als echt deze naam wil, dan zouden jullie ook voor jouw achternaam kunnen gaan?
Ik vind het ook teveel op elkaar lijken voor en achternaam. Wij hadden ook zo'n dilemma en hebben een andere voornaam gekozen. Maar als jullie Douwe echt geweldig vinden moet je het wel gewoon doen.
Ik zou zeggen, schrijf de naam een paar keer op, spreek hem een aantal keer achter elkaar uit!
Persoonlijk (zojuist een paar keer in mijn hoofd gezegd ) vind ik het juist wél bij elkaar passen. Spreekt makkelijk uit zo... Douwe Brouwers. Dat er beide 'ouwe' in zit is niet storend omdat de namen verschillend zijn van elkaar.
Tjeu Brouwers vind ik ook leuk! Maar zelf vind ik de naam 'Douwe' leuker ans 'Tjeu'. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.