Help!! Raar.....

A

Anoniem

Guest
Daar ben ik weer...sorry hoor!!

Nu wat raars....Ik dacht even geleden: ik ga temperaturen maar daar heb ik bij nader inzien echt géén zin in dus ik dacht: laat ik weer eens ovulatietesten kopen. Zo gezegd zo gedaan! Ik was daar eigenlijk ook mee gestopt omdat ik het de laatste keer nogal verwarrend vond....maar nu komt het, ik zal het even opsommen:

* 06-10: ongesteld geworden
*10-10: ongi weer over

Vruchtbare dagen (naar berekeningen) tussen 16 en 21 Oktober (ongeveer)

*03-11: volgende NOD (hoop ik niet)

Ik dacht net: "goh...laat ik eens een ovutestje pakken en tot m'n schrik geeft ie nu al 2 dikke strepen aan.....Begrijp er niets van, zo snel na m'n ongi!

Help!! Help!! Help!! Heeft iemand een verklaring???

Liefs Lynn

Sorry, ik kan je niet verder helpen. Heb nog nooit ovutesten gebruikt. Maar zit natuurlijk ook nog maar net in ronde 1 ;-)

Het zou kunnen zijn dat je toch zwanger bent...
LH lijkt heel veel op HcG en kan (lees: KAN) positief uitslaan bij zwangerschap. Dat verklaart misschien ook je korte ongi!

Ik zou er morgenochtend maar een testje tegenaan gooien...
Spannend!

Hai Daisy,

Lief dat je even reageert! Ik ben wel echt 4 volle dagen zwaar ongesteld geweest hoor dus ik denk niet dat dat het is maar goed.....Je maakt me nu wel nieuwsgierig! Hahahaha!!
Hoe is het met jou lieverd? Heb wel je topic gelezen hoor, spannend allemaal hé?!

Je kan zeker een vroege eisprong hebben. Dus een korte cyclus dit keer!

Hier wel goed, hoor! Weer een hele last weggevallen nu we gewoon met de behandelingen gaan beginnen! Alle moeheid komt er nu in 1 keer uit...

Een korte cyclus kan het idd ook zijn wat bloempje zegt.

Pfff... meid, het kan nog alle kanten op! Toch hoor ik ook weer van meiden die gewoon ongi worden en toch zwanger zijn...Maar als het dan een heftige ongi is...Moeilijk, hoor!

Misschien moet je eerst eens kijken hoe lang de ovutesten positief blijven. Als het idd een korte cyclus is, zullen ze binnenkort weer negatief worden en anders...

Ons lichaam blijft en raar ding zonder duidelijkheid. Het vervelendste is misschien nog wel dat een duidelijk gebruiksaanwijzing ontbreekt...

Succes en ik zou toch niet te snel gaan testen, eerst even de ovu's afwachten!

Ik denk dan toch een vroege eisprong. Dus je weet wat je vandaag te doen staat!! ;-)

Succes!

ben het met roos eens, toch maar klussen voor de zekerheid ;-))) gelukkig geen straf om te doen he?!

Terug
Bovenaan