Help!! Raar.....

Ik denk ook dat het een vroege eisprong is....heb even wat info daarover opgezocht en het KAN dat sommige vrouwen na 7 dagen (na eerste dag menstruatie) al hun eisprong hebben.... Ben benieuwd, zo maar weer een ovu-testje doen om het in de gaten te houden. Uiteraard aan de 'klus'!! Hahaha!! enne.....Nee, dat is geen straf! Hihi!!

Weer een OVU-testje gedaan en nog steeds positief.... het 2de streepje is nu ietsje lichter dan het controle streepje (ietsje lichter dan gister dan) maar nog steeds 2 duidelijke strepen!!!

Ik zeg: "Ik begrijp er niets van!!!".

Gek zeg... Lijkt mij ook n vroege eisprong... Is je ei al geweest, of voel je m nooit? Na een heavy ongi lijkt een zwangerschap me sterk maar anders ff een testje doen?

Ja, raar hé? Ik voel m'n ei eigenlijk wel altijd en ik heb nu indd ook zo'n zelfde soort gevoel, beetje krampjes links onderin m'n buik....Maar het is wel erg vroeg voor een eisprong maar ja....afwachten! Zwangerschap lijkt me ook niet, wil geen test doen want dat vind ik een beetje zonde van m'n testen.

Uit nieuwsgierigheid toch maar alsnog een zwangerschapstest gedaan maar negatief hoor...Dat wist ik wel al.....Ik denk nu dus wel zeker te weten dat het een vroege eisprong is.....Ik heb nog even te gaan dus we zien het wel over iets minder dan 3 weken.

Zonde van m'n test! Hahahaha!!

Wel balen, al was de kans klein!

1 ding scheelt: als het je eisprong is geweest, over 2 weken al je nod en dus minder wachten!

Succes meid, hoop dat je nod niet meer nodig is deze ronde!

Lieve Daisy,

Ik baal niet hoor....de kans was indd wel heel erg klein dus ging ik er ook niet vanuit! Ik ben overigens wel benieuwd of ik dan deze maand indd een kortere cyclus heb??? We gaan gewoon flink aan de klus en voor de zekerheid houd ik maar een 'gewone' cyclus aan van 28 dagen (zoals gewoonlijk)

Heb je nog leuke plannen voor van het weekend?
Enne....wij gaan deze ronde toch allebei van het NOD lijstje?! Hahaha!!

Liefs!

Nou meid wrs dan je ei en dan heb je over 2 wkn al je nod! Spannend! Wel goed geklust?

Terug
Bovenaan