help, rare vraag!

hey allemaal, iedereen die zwanger is geworden gefeliciteerd, ik zit even met een rare vraag, ik ben nu 3 en een halve week over tijd. maar nu heb ik sinds een week totaal geen zin om te vrijen.. ik heb morgen een afspraak bij de dokter om te kijken of ik zwanger ben, maar kan dat een symptoom zijn zo vroeg of?
Bedankt alvast
Groetjes.
 
je bent 3eneenhalve week overtijd? Dan kun je zelf wel een test doen, die zou dan duidelijk genoeg moeten zijn. Of bedoel je 3 1/2 week na je laatste ongesteldheid.
 
Bij 3,5 week overtijd zou ik er inderdaad een testje tegenaan gooien. Verder weet ik niet of geen zin in seks een symptoom van zwangerschap zou kunnen zijn. Ik heb zelf momenteel ook helemaal geen trek in seks, maar dat komt meer omdat ik gewoon te moe en te misselijk ben om ook maar iets te doen....Aan mijn lijf voorlopig geen polonaise :)
 
Ik zou er idd ook een test tegenaan gooien dat kost je 5 euro (kruidvat) en miss 10 min maar dan heb je iig zekerheid. En ja hoor geen zin in sex kan zeker een symptoom zijn, ik heb het namelijk ook en ik ben ongeveer 6 weken zwanger (denk ik haha) dus als je echt zekerheid wil zou ik gewoon ff een testje doen.

xx
 
Als je zwanger bent veranderd je hele hormoonhuishouding dus dat kan heel goed..

T kan ook zijn over een paar weken dat je elke dag seks wilt! hihihi Alles kan ! hormonen kunnen rare dingen met je doen!

Groetjes Amanda
 
Inderdaad een test er tegenaan gooien. Geen zin in seks is geen symptoom van zwanger zijn.
Meestal komt het geen zin hebben door andere symptomen zoals vermoeidheid,misselijkheid en op ten duur de dikke buik die in de weg zit.
 
Terug
Bovenaan