help, rare vraag!

moest 24 juni ongesteld worden maar dat benik dus niet geworden hihi, morgen afspraak bij de HA, endan weten we meer. bedankt voorjullie reacties dan ligt het dus niet aan mij waarschijnlijk hihi.

x
 
Hoi, waarom doe je zelf geen test. Als je een negatieve test hebt, dan weet je meteen meer. Vind het een vaag symptoom om bij de huisarts te komen; geen sex. Je bent overtijd, maar daar kan je zelf achter komen, door een test te doen

yvonne
 
Ik zou ook zelf een test doen.. Die zijn net zo betrouwbaar als die van de huisarts.. Is dat het niet, heb je morgen een heel andr gesprek..

Maar goed, neem in ieder geval ochtendurine mee dan.. Al lijkt me dat als je drie weken overtijd bent en je zwanger bent je genoeg hcg hebt om met elke urine te testen.
 
ik heb geen afspraak bij de ha omdat ik geen behoefte heb aan seks haha, ik laat morgen bij de huisarts testen of ik zwanger ben, en zo niet, wat bijna onwaarschijnlijk is, waarom ik zo moe misselijk en niet ongesteld ben, ik heb 25 juni een testje gedaan maar die was negatief misschien te laag hormoon, ik ben l wel iets dikker geworden en pijnlijke borsten dus morgen weet ik meer, de vraag over de geen behoefte aan seks was meer een nieuwsgierige vraag omdat het op een forum makkelijker te stellen was hihi, wel bedankt voor alle reacties morgen weet ik meer,

roswitha
 
Ik snap dan nog niet waarom je niet een week later weer getest hebt, maar dat zal wel aan mij liggen..is verder ook geen verwijt hoor...vind het ook wel ergens knap van je...
 
Hoi, vind het ook krap dat je3 weken kan wachten, zonder te testen en dan ook nog naar de huisarts te gaan en dan ook niet zelf te testen. HAd het allang al willen weten en had pas naar de huisarts gegaan, als ik geen positieve test had.

Maar ben benieuwd

yvonne
 
ben vanmorgen geweest en de test was negatief maar de assistent twijfelde en heeft mij morgen na me eigen huisarts gestuurd als hij het ook vind laten ze een echo maken dus ben benieuwd bedankt voor jullie reacties, misschien was ik wel bang voor de waarheid dat ik zo lang heb gewacht hihi, als morgen niet zo is is het op na de volgende ronde haha

Roswitha
 
Dat is wel raar, dat het negatief is en je bent 3 weken over tijd. Heb je dat wel vaker?
Wat voor een test heeft ze gedaan. Indien een urine test, dan moet je morgen even vragen om een bloedonderzoek

succes
 
Terug
Bovenaan