<p>Onze zoon van 6 weken oud heeft heel erg last van reflux, de klachten:</p><p>Spugen (het spugen van flesvoeding is nu een STUK minder door het johannes broodpit meel), veel weg slikken, laat na de fles zurig waterige melk achtigeiets spugen, vaak de hik, huilt HEEL veel, slaapt weinig tot niet, als hij slaapt wordt hij wakker van zuur, overtrekken, schore stem van het huilen, rode oogjes, ontroostbaar, als hij niet huilt heeft hij veel speeksel</p><p> </p><p>Wat doen we er al aan:</p><p>Johannes brood pit meel, 30 min omhoog houden na de fles, bedje staat omhoog, bij een chiroprakter geweest en aankomende week ga ik langs de osteopaat, we geven hem geen extra voeding ookal drinkt hij het liefst de hele dag (want dan voelt hij geen pijn heb ik gehoord maar zou juist de klachten verergeren) en vaak als hij zo huilt pakt hij alleen me pink en is hij stil maar zoals jullie begrijpen kan ik dit niet de hele dag doen.</p><p> </p><p>Iemand met dezelfde ervaringen of tips?! Ik hoor ze heel graag!</p>