HELP...Refux???

Hoi Tanja

De symptonen wijzen inderdaad op reflux. Mijn zoontje is nu bijna 6 weken en ik dacht dat hij er ook last van had, maar met een paar lepeltjes nutriton voor de voeding is het spugen bijna helemaal over.
Ik heb een boel info gehaald van de site van de maag/darmstichting, wanneer je even googled op reflux kom je die site wel tegen.
Je moet het goed in de gaten houden en als ze op het bureau niet meewerken moet je naar huisarts gaan want het kan eindigen in een slokdarm ontsteking (van al dat zuur) en dat is helemaal niet leuk meer.

Sterkte en groetjes Sonja

Hoi Hoi,

Mijn zoontje heeft ook last van reflux het was zelfs zo erg dat hij bijna stikte omdat hij elke keer last had van melk wat omhoog kwam en het niet weg kon slikken, hij heeft dan ook met 2 weken 2 dagen ter observatie gelegen in het ziekenhuis.

Nu heb ik een andere fles gekocht hij dronk uit de advent flessen maar die spenen waren te breed voor hem dus heb nu een difrax fles gehaald waardoor het al een stuk beter ging,
we hebben zijn bedje aan het hoofdeind omhoog gelegd zodat hij schuin ligt.
En ik heb andere voeding gekocht op aanraden van het ziekenhuis.
Nutrilon AR 1 dat werkt super op een fles van 120 ml, doe ik 3 schepjes AR en 1 schepje standaard zodat het niet al te dik is.

Je merkt echt verschil hij doet het nu gelukkig weer helemaal goed.
Als je nou merkt dat met dit soort dingen het nog niet over is, kan je altijd nog naar de dokter gaan want ze hebben er eventueel ook medicijnen voor.
Maar goed dat willen ze pas geven als je alles geprobeerd heb en niets helpt.

Suc6 ermee!!!
Veel liefs Pamela....

Terug
Bovenaan