Help rose afscheiding en kramp

A

Anoniem

Guest
Mijn schoonzus belde net, ze is 18 weken zwanger en raakt rose afscheiding kwijt en heeft wat krampen.
Is dit normaal rond deze periode?

hum... geen idee. Maar laat haar de VK bellen. :)
succes en sterkte.

Jeetje..... Afscheiding hoor je volgens mij wel vaker maar icm kramp.... Heeft ze de vk al gebeld?

Sterkte voor haar!

Inderdaad de vk laten bellen. Meid, dat moet ook ineens vreemd zijn voor je dat ze ineens wel contact met je opneemt nu.

Dank je wel allemaal.

@Supertje ik trap er weer met mijn domme kop in. Ik had de webcam met mijn ouders aanstaan, en ze belde mijn ouders op. En ik ga natuurlijk gelijk antwoorden zitten geven en rondkijken op internet. Maar tot de dag van vandaag hebben mijn broer / schoonzusje nog geen contact met me opgenomen, snap er niets van. Een bedankje is toch wel op zijn plaats dat ik zo een box van Felicitas heb geregeld. Maar ik hou vol ik neem zelf geen contact met hun op.

Ik hoorde van mijn moeder dat ze vanmiddag naar haar gyn. toe moet.
Dus ik hoor het wel weer van mijn ouders.
Hou jullie wel op de hoogte.

Dank je wel

Ik heb net eerst mijn moeder gebeld, want mijn vader moest vandaag ook voor de uitslag naar het ziekenhuis toe.
Voor 60% was het huidk. op zijn hoofd, en ze hebben het diep genoeg weggehaald dus hij is gelukkig vrij er van.
Een heel groot pak van mijn hart.
Mijn lieftallige schoonzus is gelijk met mijn ouders meegereden, omdat ze in het zelfde ziekenhuis moest zijn.
Er zijn verschillende echo's gemaakt. Het hartje klopt goed, baby is goed beweeglijk, maar er zit vocht achter haar placenta dus dat is de strop.
Ze heeft zelf een erfelijke bloedziekte, en ze houd er ook niet aan de regels, ze rookt gewoon door, drinkt vrij veel cola, ze is gek op zalm, eten let ze amper op. Laatst had ze 's morgens 2 beschuitjes op en een paar uur daarna zat ze aan een mexicano gekruid. Dan ben je lekker bezig hé. Ik hoop dat alles goed blijf gaan met de baby, maar ik hou het contact wel via mijn ouders totdat ze zelf weer eens iets van zich laten horen.

Terug
Bovenaan