Help rose afscheiding en kramp

Mooi dat alles goed is met het kindje..

Ik moet zeggen dat ik ook gewoon cola dronk bij me zoon maar goed dan had ik ook abnormale lage bloeddruk ( tussen de 95/50 en 100/65)en de cola hield me een beetje op de been pas in het laatste termijn heb ik hier op gelet omdat eindelijk mijn bloeddruk wat omhoog ging

De ellende is ze heeft de bloedziekte Von Willebrand. En haar HCG waarde is niet goed.
Nu heb ik gelezen dat na de circa 20 weken de HCG waarde weer wat gaat dalen, maar dat is bij haar ook een strop door die bloedziekte. Ik ben benieuwd hoe het afloopt. Ze is nu 19 weken, ik hoop voor hun dat het goed blijft gaan want de babykamer is klaar, kinderwagen is er box en maxi-cosi, dus het is niet te hopen dat ze het verliest, want anders blijf je nog tegen die babykamer aanhikken ook. Ik had al tegen mijn broer gezegd een paar weken geleden wacht nou nog even met de babykamer. Koop af en toe wat spulletjes, maar zolang ze nog niet op de maand of 6 zit wacht met de kamer. Maar ja wie ben ik, ik maak me eigen weer druk hier over, en hun laten weer niets van hun horen, terwijl mijn moeder ook eerlijk zeg dat ik op internet rond kijk en wat dingen weet, dus dan kunnen ze me toch wel even berichten??????
Maar ja waar ben ik ook mee bezig.

@ pxdt44

Het is ook erg om je kindje te verliezen als je geen spulletjes klaar hebt staan en nog niks hebt gekocht. Die babykamer is het erste nog niet om tegen aan te kijken, je lege buik is nog het meest confronterend.
Gekruid eten en cola drinken (ik zeg niet dat liters drinken prima is) hoeft helemaal geen probleem te zijn, tenzij zij een dieet heeft door haar ziekte wat haar dat verbiedt. Als je zwanger bent eet je soms gekke dingen.
En prima toch als zij alles al wel voor de 6 maanden willen kopen, je maakt je druk om niks.
Roken uit den boze natuurlijk, maar ieder zo zijn verantwoordelijkheid. Net als het eten van zalm, elke dag een klein beetje kan echt geen kwaad hoor. Als het maar vers van de visboer is.
Laat hen ook zichzelf zijn als jij dat ook wilt kunnen. Bemoei je er gewoon niet teveel mee.
Dat zijn gewoon wat gedachten die ineens in me op kwamen toen ik je stukjes las.

Wel fijn dat alles met je vader goed is afgelopen.

Hoi Bloempje27 je heb helemaal gelijk. Donderdagavond heb ik mijn schoonzusje even gesproken voor de webcam. Het gaat gelukkig beter met haar en ze kon het recept wat ze had gekregen verscheuren. Ze bood haar excuses aan voor een uitdrukking. Ze zei dat ze aan mijn moeder had gevraagd of ze mee wilde i.v.m. de echo, mijn schoonzusje maakte de opmerking tegen me: het is toch haar eerste kleinkind dus ik dacht dan is het wel leuk dat ze het ook op de monitor ziet. O sorry zei ze. Ik had ze door, en zei gelijk meid je hoef geen sorry te zeggen, want je heb gelijk dat het het eerste kleinkind van mijn ouders is, en ja het is helaas spijtig dat het bij mijn niet lukt, maar ik wil niet dat je je daar rot door voel. Het belangrijkste vind ik dat alles goed gaat met jou en je kindje, want dat is tenslotte ook een stukje van mijn. Als het met jullie goed gaat dan gaat het met mijn ook goed, dus geen excuses meer, want het is nu eenmaal zo. En als ik dalijk een gezond neefje of nichtje heb dan ben ik ook hartstikke happy.
En Bloempje27 zo denk ik er ook over, het is helaas spijtig bij mijn man en mijn, maar ja dat is het leven, als het maar goed blijft gaan met Ukkie. (haha, zo noem ik hem/haar)

Hey!

Hoe lang zijn jullie al bezig? je verhaal komt bij mij zo over dat het ook een keer mis is gegaan bij jullie? Of lukt het 'gewoon' niet?
Het is ook jullie van harte gegunt, hopelijk mag je snel positief testen!

xx

Wij zijn 11 jaar en 3 maanden bezig.Het is een
vraagteken waarom het bij ons niet wil lukken.
Alle IUI al gehad, maar door omstandigheden nog
niet toe aan IVF.
We willen er volgend jaar mee beginnen.

Poeh... dat is een heel eind. Het lijkt me moeilijk omdat allemaal op een rijtje te krijgen. En positief te blijven. Heel veel sterkte en natuurlijk hoop ik voor je dat je snel zwanger mag zijn. De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Het is je gegund!

Terug
Bovenaan