help! ruim overtijd, test negatief, nog steeds geen RD!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik heb sinds ik met de pil gestopt ben cyclussen van 34/35 dagen gehad. Werd ook elke keer netjes op maandag/dinsdags ongesteld. Nu dacht ik de laatste keer 2 weken na mijn eerste menstr.dag mijn eisprong gevoeld te hebben, erge steken en veel draderig cervixslijm. Dan zou mijn cyclus deze keer 28 dagen zijn.

Na deze 28 dagen werd ik niet ongesteld. Heb de dagen hierom heel wel veel menstr. klachten gehad.Ik dacht, laat ik dan maar mijn lange cyclus aanhouden, dus nog een weekje afwachten. Dan had ik dus afgelopen maandag mijn NOD gehad..... maar weer geen RD, wel heel veel menstr. pijn......

Nu heb ik gister getest, maar helaas negatief.... maar de RD zijn er nog steeds niet!!

Bij een cyclus van 28 zou ik nu 9 dagen overtijd zijn, bij een cyclus van 35 dagen nu 2 dgen overtijd...... de RD zijn er nog steeds niet, heb er wel last van in mijn lijf....

HELP!! Ben bang dat er iets mis is! En dacht heel duidelijk toen mijn ei gevoeld te hebben!!

Kunnen jullie  me helpen? Zou er iets mis met me kunnen zijn??

Beetje ongeruste Meike S.

hoi

ik snap dat je bezorgd bent,maar een lichaam kan je voor de gek houden,anders test je over een paar dagen weer en anders even afwachten todat de rd komen.er zijn mensen bij die een cyclus hebben van 40 dagen bv.Ik ben ook bezig en mijn nod is 22 maart dan ben ik uitgegaan van 28 dagen maar dat kan ook nog langer worden moet ik even afwachten.Heb wel wat klachtjes die ik ook had met andere zwangerschap dus wie weet.dus veel succes ermee he groetjes wendy

Oww Meike.. ik ben blij weer wat van je te lezen!!!

Jeempie...wat een spanning!!! Pfff ik snap het echt enorm goed dat je nu wat bezorgd wordt! Die onduidelijkheid is gewoon het ergste he?! Ik weet dat het heeel moeilijk is, maar inderdaad toch nog maar even afwachten, mocht er van het weekend nou nog niets gebeurd zijn, en je test nog negatief zou ik even langs de HA gaan, dan kunnen ze een bloedtest doen. Maar...voor het zelfde geld is dit wel je lange cyclus geweest, en test je over een paar dagen gewoon Positief!!!!!! Geef de moed niet op hoor!!! Er is in ieder geval helemaal niets mis met je!!! Hoe vaak hoor je wel niet dat vrouwen LANG overtijd zijn... het kan gewoon nog raak zijn hoor!!!! Ik heb hier pas op het forum geleerd....geen bloed is goed!!

Komt goed!!! Ik snap dat je in spanning zit.. ik doe voor je mee hoor... hihi... maar niet ongerust worden hoor, dat is echt niet nodig!!!!!

Ik hoop snel weer wat van je te horen!

Ik ben nu een dagje shoppen, is met een vriendin, en vanavond met mijn vriend... haha! Dus ben ik vanavond pas weer terug!

Kop op!!!

Dikke geruststellings-knuffel van mij!!

Hoi bedankt voor jullie reactie! Ik weet dat ik me niet al te veel zorgen moet maken, maar schoot gewoon een beetje in de stress.....en natuurlijk  teleurgesteld dat de test negatief was.....  maar wat dan met het gene dat ik echt duidelijk me eisprong dacht te voelen?? pfff, tis nog maar ff afwachten dan....

En marieke, fijne dag vandaag! Shopse en ik spreek je snel weer!

Liefs Meike

He MEike!!
Geen zorgen hoor idd miss. je lange cyclus en is je hormaaon nog niet zichtbaar voor de test!
Verder heel veel meiden die er lang over doen om positief te testen dus je bent niet de enige!
Nou weet ik niet hoe het voelt om overtijd te zijn want bij mij komt het optijd of te vroeg!!!!! Ik zit in spanning voor je hoor!!!
Zeker het weeknd nog een testje doen!
Succes en even laten weten he!
xie maantje

Hoi maantje! jij ook bedankt voor je opbeurende en geruststellende berichtje! voel me al weer een stuk beter! Idd van het weekend anders nog maar een keer testen....fijn een forum als dit, kun je lekker je verhaal kwijt!

Hoe staat het er bij jou voor??

groetjes Meike

Ja lekker he? Je ei kwijt kunnen hier???
Nou ik ben weer 3 dagen te vroeg, heb vanacht na het werk als eerste een berichtje geplaatst bij de NOD 09 maart meiden....wel heel jammer maar ik had het verwacht....we waren ook te laat door die bloeding. Gelukkig kan ik er deze keer beter mee omgaan hoor...Bij de laatste 2 ongi's precies op dezelfde dag dat het bij mij kwam belde een viend van mn vent dat zn vriendin zwanger was...en bij de 2e keer iemand anders!!!!
Heel toevallig.....maar toen kreeg ik wel tranen in mn ogen...
Nu gelukkig geen last van!!!
Ik duim voor je hoor!!!
xie maantje

He Meike,

Ik zou zoals de andere dames ook al zeggen over een paar dagen nog eens gaan testen.   Bij mijn eerste was ik 5 dagen overtijd dat ik een licht possitieven test in de handen had. En het wachte duurt lang ik weet het.
Je wilt gewoon zo graag duidelijkheid. Meid ik duim voor je.

Maantje Balen dat ze bij jou te vroeg zijn, en ik ken dat ook hoor dat de RD en net zijn en dat mensen vertellen dat ze zwanger zijn. Ik had dat met mijn schoonzus ik heb 's avonds tranen met tuiten gehuild ik vond het ook niet eerlijk.

Maar ja ik ben zelf ook voor de tweede dag overtijd als ik uit ga van 28 dagen, vorige cycles zat ik op 33 dagen. Dus ik wacht nog ff met testen.

Groeten Saskia

Terug
Bovenaan