help! ruim overtijd, test negatief, nog steeds geen RD!!

Hee saskia,

Jeetje, voor ja is het ook spannend zeg! Ik duim ook voor jou hoor! En bedankt voor je reactie, ik heb alweer wat hoop. Zolang de RD er niet zijn, kan het nog alle kanten op gaan!

En marieke, zeker balen dat je ongesteld bent geworden, maar goed van je dat je positief blijft! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! en positief denken is altijd goed voor een mens!

We houden elkaar op de hoogte!

He sas!!!
Spannend hoor!!!! Ik ben al aan het duimen!!! Er zijn er al weer veel deze tijd zeg!!!
Dadelijk is het forum leeg....
Voel je al wat?

Ja blijf positief!!! Van mn mannetje geleerd!!! Blij dat ie nuchterder is dan ik!!!!Vorige maand goed gesprek gehad nadat ik dus ging huilen toen ik ongi werd en zijn vriend opbelde met het goede nieuws....toen was het iets teveel...en toen kreeg hij door dat ik iets teveel ermee bezig was!
MAar ik vind het heel spannend voor jullie allemaal en heb toen besloten wel op het forum te blijven maar gewoon lekker kletsten over van alles en nog wat tijdens klusweek en tegen de ongi pas weer lekker zenuwachtig doen.
Ik moet zeggen helpt heel goed!!!

Succes meiden!!!
xie maantje 1e, 9e ronde (nu NOD 1 April, grapje zeker!)

He Maantje hoe mik je het uit je NOD op 1 april haha.

Hier niet echt verschijnselen van een zwangerschap althans niet zo duidelijkal met de eerste.
Ik ben alleen sinds een week heek veel duizelig en sinds 2 dagen vreselijk moe ik kan echt mijn bed niet uitkomen. Nu ben ik heel blij dat mijn kleine mannetje het heerlijk vind om 's morgens nog even een half uurtje bij mij in bed nog even tv te kijken. Dan kan ik even bij komen en wakker worden zeg maar. En 's middags om een uur of 2 zak ik bijna in elkaar van vermoeidheid. En vanmorgen was mijn eerste kopje koffie niet te drinken.
Maar ook geen tekenen dat mijn ongie eraan komt dus het is zeker spannend.
Gelukkig is hier onder de vrienden en familie de babyboom geweest dus hoef ikniet meer jarloers te zijn met de zwangeren in mijn naaste omgeving.
Dus ik hoop dat het ons nu gegund is. Haha mag ook wel een keer na een jaar vinden jullie ook niet?

Liefs Saskia

Helemaal mee eens hoor!!! Vind het nu wel moeilijker ronde 9...er zijn nog steeds meiden die er nog langer over doen dus ik hou me daar aan vast.....hoop dat het snel gaat.
Gelukkig dat het ventje lekker bij je komt, kan je rustig wakker worden....klinkt alsof het raak is hoor!
Spannend!!!!! Ik duim voor je!
Nou ik ga lekker het huisje een schoonmaakbeurt geven dan kan ik morgen lekker een dagje luieren....
Laat je weten?
xie maantje

PS Bij ons is de babyboom in VOLLE gang.......op een dag sluit ik me aan.....(oh nee jij geen koffie meer   he? Ik nog steeds wel, lekker...)

haha het was vanmorgen gelukkig alleen mijn eerste kopje koffie die niet smaakt na een half uurtje ofzo toch een tweede gepakt en die was wel redelijk te drinken.
Ik moet ook echt wel een kopje koffie hebben 's morgens anders ben ik helemaal geen mens meer haha.

Hee meiden!

Nou saskia, klinkt bij jou toch wel alsof het raak is! Ik duim voor je!

Net ff de huisarts gebeld en het hele verhaal gedaan, omdat ik nog steeds last heb van menstr.klachten. Ze vindt toch dat ik van mijn langste cyclus uit moet gaan en dat de kans dat ik zwanger ben nog aanwezig is. Gewoon van het weekend weer testen en ook nog een keer woensdag ofzo. Als ie dan nog steeds negatief is, dan moet ik even langskomen. Toch fijn om te horen van een arts! Morgen of za nog een keer testen dan maar....

Dit wilde ik jullie nog even melden....

groetjes meike

He meike,

Spannend hoor succes met testen.

Hier zit ik idd ook een beetje in de zenuwen ik durf niet te hopen dat het raak is haha.
Zaterdag krijgen wij goede vrienden op visite en ik zal maar alvast een goede smoes vezinnen om niet te drinken. Ze zijn namelijk wel gewend van mij dat ik een borrel mee drink.
Wij komen 1x in de maand een zaterdagavond bij elkaar om gezellig spelletjes te doen, en vorige maand had mijn vriendin al gezegd dus je bent nog niet zwanger.
NEE IK BEN NOG NIET ZWANGER.

Dus Meike we blijven nog gezellig samen op het wacht bankje.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan