<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Wie o wie weet wat ik hier mee moet? </p><p>Ik ben 9 weken zwanger, en heb pas over 2 weken een afspraak bij vk. Nu loop ik al 1 week met eeeen vreselijke zwanherschapskwaal. Heb Me rot gezocht op internet, en ja hoor, dit hoort erbij en gaat van zelf weg?? maar toch hoop ik op een wondermiddel.</p><p> </p><p>Het zit namelijk zo, begon met eerst veel meer speeksel, nou dat ging nog wel in het begin. Gewoon doorslikken. Maar na 2 dagen kwam er ook slijm bij.( ik ben niet verkouden of verkouden geweest) het is geen slijm(dat we kennen als geel/groen kleur) maar gwn heel transperant maar zeker dik en sliertjes(sorry voor De détails) in iedergeval het blijft echt in Me keel hangen en moet daar door constant kokhalzen en soms wel overgeven, door slikken is geen optie meer. Ik spug De heledag door en daardoor is me keel ook geirriteerd geraakt. Allleen wanneer ik eet gaat het, maar kort daarna hang ik weer boven mijn emmer. </p><p> </p><p>Hopelijk heeft iemand echt een goude tip. Want ik kan niet meer, zelfs slapen lukt niet meer, alleen maar spugen.</p><p> </p><p>Veel liefs Faatje!</p>