Help! Slijm?

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Wie o wie weet wat ik hier mee moet? </p><p>Ik ben 9 weken zwanger, en heb pas over 2 weken een afspraak bij vk. Nu loop ik al  1 week met eeeen vreselijke zwanherschapskwaal. Heb Me rot gezocht op internet, en ja hoor, dit hoort erbij en gaat van zelf weg?? maar toch hoop ik op een wondermiddel.</p><p> </p><p>Het zit namelijk zo, begon met eerst veel meer speeksel, nou dat ging nog wel in het begin. Gewoon doorslikken. Maar na 2 dagen kwam er ook slijm bij.( ik ben niet verkouden of verkouden geweest) het is geen slijm(dat we kennen als geel/groen kleur) maar gwn heel transperant maar zeker dik en sliertjes(sorry voor De détails) in iedergeval het blijft echt in Me keel  hangen en moet daar door constant kokhalzen en soms wel overgeven, door slikken is geen optie meer. Ik spug De heledag door en daardoor is me keel ook geirriteerd geraakt. Allleen wanneer ik eet gaat het, maar kort daarna hang ik weer boven mijn emmer. </p><p> </p><p>Hopelijk heeft iemand echt een goude tip. Want ik kan niet meer, zelfs slapen lukt niet meer, alleen maar spugen.</p><p> </p><p>Veel liefs Faatje!</p>
 
Ik herken het ook helaas. Het voelt als een brok in je keel he? En als je hebt gegeten wordt het erger? Ik hoef gelukkig niet te spugen, maar niks smaakt en het maakt echt misselijk. Bij mij helpt Aquarius Lemon heel soms. Ook helaas niet altijd. Een collega van mij heeft het ook gehad en bij haar ging het na twaalf weken vanzelf over. Liefs! 
 
[quote quote=10326561]Ik herken het ook helaas. Het voelt als een brok in je keel he? En als je hebt gegeten wordt het erger? Ik hoef gelukkig niet te spugen, maar niks smaakt en het maakt echt misselijk. Bij mij helpt Aquarius Lemon heel soms. Ook helaas niet altijd. Een collega van mij heeft het ook gehad en bij haar ging het na twaalf weken vanzelf over. Liefs![/quote]
 
ohhh heb jij geluk dat je Der niet bij hoeft t spugen. Na het eten komt het gewoon terug. Z'n aparte slijm dat inderdaad heeeel weinig voor komt als zwangerschapskwaal( ja je moet wat hebben blijkbaar) maar het is heel zwaar omdat je constant moet spugen of kokhalzrn. Buiten gaan doe ik al niet meer. Ik zal Aquarius Lemon proberen. Soms denk ik zal ik De dokter hier voor moeten bellen of wachten tot me vkafspraak. Iedergeval bedankt voor jullie réacties. Miss komt er nog wel een wondermiddel.
 
 
Je hebt slijmoplossers maar of je die mag gebruiken tijdens de zwangerschap weet ik niet. Even je HA bellen. Want hiervan moeten spugen is ook niet gezond. Gewoon bellen, daar is hij/zij voor. 
 
[quote quote=10326618]Je hebt slijmoplossers maar of je die mag gebruiken tijdens de zwangerschap weet ik niet. Even je HA bellen. Want hiervan moeten spugen is ook niet gezond. Gewoon bellen, daar is hij/zij voor.[/quote]
 
opzich is teveel speeksel dus zeker een zwangerschapskwaal, en ik spug dus alleen speeksel en slijm. Soms moet ik overgeven. Dus ongezond kan ik het niet noemen, maar meer een kwaal. De rede waarom ik niet bel is dat ik bang ben dat ze gaat zeggen dat er niets aan te doen is, en hoop ik eigenlijk op iemand die iets gevonden heeft dat werkt. Maar misschien moet ik het accepteren en wachten tot na de 3 maanden.?
 
 
Sorry, ik heb het wel eens gehoord maar weet niks tegen dit slijm. Mocht je ook misselijk zijn, dan heb ik een aantal dingen ontdekt (naast voldoende blijven proberen te eten/drinken).
Inderdaad Aquarius water plus lemon, maar ook water met verse citroen. Gember capsules (zijn smaakloos!) en Bonusan multi Natal actief. Dat is een voedingssupplement (met natuurlijke versie van foliumzuur) met hoge concentratie vit B6. Hierop red ik de dagen enigszins (ben ook 9 weken).
Anders je huisarts vragen om metoclopramide (veilig medicijn tegen misselijkheid). 
Sterkte, ik heb niet het slijm maar wel 24/7 misselijk en weet hoe naar je je ervan kunt voelen...
 
Terug
Bovenaan