[quote quote=10326704]Sorry, ik heb het wel eens gehoord maar weet niks tegen dit slijm. Mocht je ook misselijk zijn, dan heb ik een aantal dingen ontdekt (naast voldoende blijven proberen te eten/drinken). Inderdaad Aquarius water plus lemon, maar ook water met verse citroen. Gember capsules (zijn smaakloos!) en Bonusan multi Natal actief. Dat is een voedingssupplement (met natuurlijke versie van foliumzuur) met hoge concentratie vit B6. Hierop red ik de dagen enigszins (ben ook 9 weken). Anders je huisarts vragen om metoclopramide (veilig medicijn tegen misselijkheid). Sterkte, ik heb niet het slijm maar wel 24/7 misselijk en weet hoe naar je je ervan kunt voelen…[/quote]
Dank jewel voor De tips, inderdaad ik word soms misselijk door de blokslijm in Me keel. Maar gelukkig heb ik dat niet zo erg. Ik las inderdaad dat Gembercapsules goed helpen tegen misselijkheid.
Ik kwam een hele ouwe topic tegen dat Antagel zou helpen tegen deze kwaal, alleen woon ik in het buiten land en hebben ze niet echt iets gelijksbaars helaas.?
Hopelijk dat dit snel voorbij gaat.
Dank jewel voor De tips, inderdaad ik word soms misselijk door de blokslijm in Me keel. Maar gelukkig heb ik dat niet zo erg. Ik las inderdaad dat Gembercapsules goed helpen tegen misselijkheid.
Ik kwam een hele ouwe topic tegen dat Antagel zou helpen tegen deze kwaal, alleen woon ik in het buiten land en hebben ze niet echt iets gelijksbaars helaas.?
Hopelijk dat dit snel voorbij gaat.