Help! Slijm?

[quote quote=10326704]Sorry, ik heb het wel eens gehoord maar weet niks tegen dit slijm. Mocht je ook misselijk zijn, dan heb ik een aantal dingen ontdekt (naast voldoende blijven proberen te eten/drinken). Inderdaad Aquarius water plus lemon, maar ook water met verse citroen. Gember capsules (zijn smaakloos!) en Bonusan multi Natal actief. Dat is een voedingssupplement (met natuurlijke versie van foliumzuur) met hoge concentratie vit B6. Hierop red ik de dagen enigszins (ben ook 9 weken). Anders je huisarts vragen om metoclopramide (veilig medicijn tegen misselijkheid). Sterkte, ik heb niet het slijm maar wel 24/7 misselijk en weet hoe naar je je ervan kunt voelen…[/quote]
Dank jewel voor De tips, inderdaad ik word soms misselijk door de blokslijm in Me keel. Maar gelukkig heb ik dat niet zo erg. Ik las inderdaad dat Gembercapsules goed helpen tegen misselijkheid. 
 
Ik kwam een hele ouwe topic tegen dat Antagel zou helpen tegen deze kwaal, alleen woon ik in het buiten land en hebben ze niet echt iets gelijksbaars helaas.? 
Hopelijk dat dit snel voorbij gaat.
 
Ik wil je niet afschrikken maar hierdoor kwam ik dus 40 kg bij mijn 1e! Alleen als ik at ging het weg.. Nu is elk lichaam en zwangerschap weer anders, hoeft bij jou dus niet zo te zijn!! 


Ik zou even overleggen met huisarts!! 
 
[quote quote=10326770]Ik wil je niet afschrikken maar hierdoor kwam ik dus 40 kg bij mijn 1e! Alleen als ik at ging het weg.. Nu is elk lichaam en zwangerschap weer anders, hoeft bij jou dus niet zo te zijn!! Ik zou even overleggen met huisarts!![/quote]
?? nee hoor ik schrik niet zo snel,  dit had ik zelf ook verwacht, want alleen eten en drinken gaat het weg, gelukkig ben ik best wel streng tegen Me zelf dus hou het goed in de gaten.  
Nou is 40kilo heel veel, had jij je hele zwangerschap dan last van ??, en je kon er niets tegen doen?
 
Ik lag in het ziekenhuis naast iemand die de hele dag met een bekertje rond liep om in te spugen. Ze sliep met een handdoek op haar kussen. Ze was het helemaal zat en werd met 38 weken ingeleid. Na de bevalling was het over. Tenminste, niet a la minuut maar het verbeterde snel in de dagen erna. 
 
Ik dacht ook meteen aan slijmoplosser,  heb ik als kind weleens gehad. Ik zou het echt aan de huisarts vragen, misschien is er idd iets en dan ben je er meteen vanaf. Smaakte een beetje naar sinaasappel als ik me goed herinner. 
 
[quote quote=10327231]Ik lag in het ziekenhuis naast iemand die de hele dag met een bekertje rond liep om in te spugen. Ze sliep met een handdoek op haar kussen. Ze was het helemaal zat en werd met 38 weken ingeleid. Na de bevalling was het over. Tenminste, niet a la minuut maar het verbeterde snel in de dagen erna.[/quote]
Ohhh arme vrouw? Eerlijk ben ook zi bang dat het tot aan de bevalling blijft bij mij? Nu heb ik nog hoop en zeg ik constant tegen Me zelf dit gaat na 3 maanden over, maar you never know!
Ik slaap altijd met een handdoek, wat tijdens het slapen gaat het namelijk gewoon door! Alleen wanneer men dus eet/drinkt maar gelijk daarna komt het terug. 
Volgende week vk afspraak zal ik het weer bespreken, totnu toe geprobeerd wat hierboven is vermeld maar helaas niet echt resultaat.
 
 
[quote quote=10327235]Ik dacht ook meteen aan slijmoplosser, heb ik als kind weleens gehad. Ik zou het echt aan de huisarts vragen, misschien is er idd iets en dan ben je er meteen vanaf. Smaakte een beetje naar sinaasappel als ik me goed herinner.[/quote]
Dank jawel! Ja ik zal het zeker tegen de vk zeggen! Maar gebruikte jij dat zonodig of was het na paar keer helemaal voorbij?
 
Terug
Bovenaan