Help! Slofjes gezocht voor hoge wreef!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Nu de herfst toch echt weer lijkt te beginnen (helaas) wil ik voor Puck nog een paar van die leren babyslofjes kopen. Alleen...ze heeft zo'n enorm hoge wreef dat ze nergens inkomt! Vandaag in de stad gezocht, veel leuke gezien (bij Prenatal en Hema bv) maar ze komt er niet in! Die zijn helemaal dicht met elastiek aan de achterkant. Ze moet eigenlijk iets hebben dat sluit met een klittenband ofzo. Hebben jullie een idee? Heb ook al op internet gekeken, heeft iemand ervaring met de baby-paws? Ik zag een soort hoge slogjes met een klittenbandsluiting over de wreef. Ze heeft maat 21 nodig.
Alvast bedankt voor de tips!
Liefs, Marcia mv Puck.

Kijk eens voor slofjes van het merk Oxxy of zootjes. Merk Oxxy verkopen ze bij Villa Happ en zijn vanaf € 14.95. Voordeel: ze sluiten met klittenband aan de achterkant dus makkelijk aan te trekken!

Succes

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

hey hey,

bij sommige schoenmakers of een welkoop of boerenbond verkopen ze ook leren slofjes, een soort van klompslofjes...(zo werden ze eerder genoemd) deze kunnen de meeste kinderen aan....

liefs denise en succes met zoeken

Hoi hoi,

De Hema heeft ook leren slofjes. Er zijn niet echt veel kleuren. Volgens mij bruin, blauw en roze. Tja en anders echt even de schoenmaker of idd de Welkoop of op de markt daar hebben ze van die klompsokjes/slofjes. Milan pastte hier helaas niet in. Was nl wel een stuk goedkoper maar hij heeft en een hoge wreef en brede voetjes en dan gaat het echt niet lukken. Jorick daarentegen heeft die dingen echt helemaal kaal gelopen.

Succes !!

Jolanda

Hier verkopen ze slofjes online (met klitteband) Daarnaast hebben ze ook van die lange sloffen/sokken. Is misschien ook wel iets. Ach kijk zelf maar!
www.kinderkledingshop.nl

gr. Mariëlle

hoi
Wij hebben ook de leren slofjes van oxxy
Mila kan die van de hema ook niet aan met dat elastiek.
Deze zijn met klitteband en zijn wat hoger.
Wij hebben ze hier in een babyspeciaalzaak gekocht,maar ze zijn vast op meer plaatsen te koop als babywarenhuizen..enz
succes gr piewie,mvMila

Bij de Wibra hebben ze momenteel ook leuke pantoffeltjes. Stevige zool en voor de rest van stof. Ze gaan met klitteband over de  wreef dicht.  Ik heb ze voor Tygo ook gehaald (ze zijn maar €2,99) en direct een maatje groter voor de herfst/winter. Ze hebben een meisjes- en een jongensmodelletje.
Dit is de duidelijkste foto die ik heb waar de pantoffeltjes een beetje op staan.

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan