Help! Slofjes gezocht voor hoge wreef!

Nou, ik had vanmorgen toevallig nog een paar geschoten waar de pantoffeltjes aardig goed op staan. Hier zijn ze:

Groetjes happyM.

Het meisjesmodelletje is trouwens hardroze met paars (volgens mij)
Groetjessss

Happy M

ik wil je niet voor de voeten lopen, maar hebben die pantoffeltjes (zien er wel leuk uit trouwens) een hard zool? Ik heb nl gehoord en gelezen (ook in de schoenentopic) dat onze kindjes flexibele zolen nodig hebben, omdat ze de voet nog goed moeten afronden met lopen (ik weet niet zeker of ik het nu goed zeg hoor). Vandaar dat ze die (leren) slofjes erg aanraden voor dreumesen als die van ons.

Marcia:
Ilse heeft slofjes van Oxxy en sluiten aan de achterkant, opening gaat helemaal door naar de zool van de slof. Ze zijn makkelijk aan te trekken, doordat de voet er van  de achterkant  in gaat.

Succes Jeske mv Ilse

Hoi hoi,
Het is inderdaad een hardere zool, maar nog wel buigzaam, hoor. Het is niet zo'n zool die je soms onder die stugge schoenen ziet. Het heeft meer het idee van een regenlaars-zool. Rubber-achtig materiaal.
En ach... hij loopt er alleen in huis op. Voor de rest loopt hij (als het warm is) op zijn sokken (met anti-slip) of op zijn blote voeten. Buiten loopt hij op schoenen die "goed" zijn voor zijn voet-ontwikkeling.
Groetjes happyM

Terug
Bovenaan