Hoi,
Tijn krijgt nog steeds borstvoeding. Tot nu toe heeft ie me 2 keer gebeten, 1 keer niet zo hard, 1 keer loeihard (maar dat was na het drinken, meneer wierp zich ineens weer op mijn borst en beet. Hij drinkt wel heel krachtig, heel anders dan een aantal maanden geleden. Maar we genieten eigenlijk nog steeds allebei. Tijdens het drinken kunnen ze trouwens niet bijten, das tecnisch onmogelijk (en das wel geruststellend met 6, bijna 7 tanden)
Hier op het CB gaven ze aan dat hij een prima voedingspatroon heeft. 3 Maal borstvoeding per dag ( 3 dagen per week maar 2 maal als ik werk, dan krijgt hij gewone yoghurt en dat vindt het CB ook prima)
Of het 500 ml zijn, geen idee, volgens mij komt het ook niet zo nauw. Naast borstvoeding krijgt Tijn altijd water.
Ik had trouwens tot een paar weken geleden afgekolfde borstvoeding voor de dagen dat ik werkte, alleen was ik dat kolven zat en hebben we het nu dus die dagen vervangen voor yoghurt. Op het CB gaven ze trouwens aan dat ze vanaf een jaar gewone melk mogen hebben in plaats van opvolgmelk. Yoghurt mag al eerder, omdat dat andere stoffen bevat.
groetjes Natasja