Kan meevallen hoor. Mette moest wennen maar kreeg niet echt een terugval. Ik denk dat het valt of staat met hoe je er zelf mee omgaat. Wij zijn ook heel nuchter en hebben haar er optijd bij betrokken. Ze heeft gezien hoe zijn kamertje werd omgetoverd van rommelkamer tot jongenskamer. We hebben haar bewust haar eigen kamertje laten behouden want er veranderd al zoveel als er een kleintje bijkomt en je kamer afstaan is dan erg ingrijpend. Toen Jens en ik thuiskwamen uit het ziekenhuis had Jens een cadeautje voor Mette bij zich en dat vond ze toch wel heel erg lief van Jens. Ze kreeg van oma en opa een pop en van Jens/ons een houten poppenbedje. Ze moederde dus met me mee. Jens naar bed, pop ook naar bed enz. Erg lief! Ze is nu echt stapelgek op hem. Af en toe is ze zo enthousiast aan het knuffelen dat we in moeten grijpen omdat hij anders plat wordt geknuffeld. Als Jens huilt zegt ze 'wat is er toch Jensje, kom maar bij Mette hoor, wil je een kusje?'' We lachen ons af en toe rot. Jens vindt zijn zus ook erg lief. Als ik het hier zo bekijk gaan Tijn en zijn broertje/zusje zeker veel aan elkaar hebben hoor!
gr.Ing
gr.Ing