Help! Stuitligging!

Hai,
Nou ken me wel een beetje in het gevoel van de andere meiden!Deze kleine meid hierzo draait continu door.Van beneden naar boven,en van de zijkant naar de andere kant zeg maar.Ik denk dat het echte vastliggen..dat heb ik gevraagd van de week pas begint rond dew 33 weken en dan ie met 34 weken echt ingedaald moet zijn,dat is mij verteld.Ik ben heel benieuwd want ik kan me het van mijn zoontje bijvoorbeeld niet meer herinneren die lag met 36 weken pas geloof ik naar beneden..Rustig afwachten dus...
sterkte meis.
liefs nice

Het kan idd nog tot de laatste weken gebeuren!!! Zat hier ook mee met mn 29wkn omdat ze in stuit bleek te liggen. Een andere vk maakte me bang waarop ik erop los ging google'en en uiteindelijk miijn eigen vaste vk heb gevraagd hoe het precies zit. Wil nmlk wel een normale bevalling en het liefst geen keizersnee oid.......

de mijne ligt ook in stuit maakte me er ook al druk om maar lees hier dat het heel veel gebeurd en nog kan draaien, lag eerst dwars, maar is wel lastig e mijne trapt tegen blaas aan, vaak plassen dus...

Mijn zoontje heeft ook vanaf het begin in stuit gelegen. Hij is ook niet meer gedraaid en gelukkig hebben we ook geen draaipoging gedaan. Meneer zat namelijk vast met zn hoofdje en had gezellig zijn navelstreng 2 keer om zn nek heen.
Ik heb bewust gekozen voor een keizersnede en dat is me eigenlijk prima bevallen. De tweede is ook zo geboren en ben nu zwanger van de derde en ook die gaat met een keizersnede geboren worden.

Nog even geduld hebben en je zeker niet druk gaan maken. Komt allemaal goed!!!!!

Terug
Bovenaan