help te veel eiwitten in mijn urine

Hoi hoi,

Vandaag is er weer een testje gedaan en ik heb def. geen zwangerschapsvergiftiging. Een hele opluchting.
Onze zwangerschap is inderdaad erg traumatisch verlopen. Enne ik ben zwanger na 4 jaar ziekenhuis dus het is wel ff op hier. Maargoed volle kracht vooruit want er zit iets in mijn buik om voor te leven!!

Ik heb trouwens een weblog waarop ik alles bij hou dus als je het leuk vind..:
http://wensweb.web-log.nl/

lfs ing

hoi missc, jeetje mina wat is dat erg zeg! vooral die kilo ´s en bloeddruk zeg!
 ik weet er eigenlijk helemaal nog niet veel vanaf, als het zo is hoor ik wel hoe en wat ik moet doen, vind het maar eng allemaal. Ik heb maandag een urine check nog, en de uitslag van mn bloed. Pas de 26e maart  naar de vk.

En inge wat fijn dat alles goed is bij jou!!!
mag ook wel na alles.

liefs diana

hallo inge en diana,

inge, wat een verhaal zeg op je weblog!!!! wat fijn dat je nu geen zwangerschapsvergiftiging hebt!!! op naar de 26 weken dat je "frummel" levensvatbaar ia!!!! maar je gaat toch wel voor de 37 weken!!!!
knap dat je zoveel hebt moeten rusten en nu nog met je rolstoel   op pad gaat!!! alles voor de baby!!!

ene, diana, even spannend nog, maar kop op he!! het is nog vroeg in de zwangerschap dus kleine kans op zw. vergiftiging!!!
zal voor je duimen....

mijn bloeddruk was donderdag bij vk 135/85 maar voor mijn doen tamelijk normaal.. maar 130/80 is mooier, dus even goed op mezelf letten!!! voor zover dat kan bij bloeddruk!!

nou succes maandag en fijn weekeind!! ps: wij gaan het nieuws morgen aan de ouders vertellen. ben dan 9 weken en 2 dagen, beetje vroeg nog, maar kwam bekenden tegen bij gyn en bij vrloskundige, en wil niet dat ouders het van anderen horen!!! dus dochtertje mag tracteren op chocolaatjes met muisjes erop..
vanavond krijgt ze een boekje met verhaaltje over een mama met baby in buik, met van die buikjes die omhoog geklapt kunnen worden en je een baby ziet.. ben benieuwd, ze weet het half half een beetje, nu wordthet echt!!!

ik laat weten hoe het was!!
groetje missC
ps: waar wonen jullie ongeveer???
in de kop van zuid holland.

Terug
Bovenaan