HELP!!, TELT DIT STREEPJE?????

vorige week dacht ik in eerste instantie na 2 dagen overtijd toch ongesteld te zijn geworden. Maar het voelde anders dan anders, mn temp bleef hoog, het bloedverlies was anders, erg moe en zo nog wat dingen. Donderdag getest, negatief. Maar het gevoel bleef. zaterdag weer getest (CB)  en een heeeeeeeeeeeeel licht streepje in eerste instantie. Ik heb de test echter laten liggen en het streepje was na een paar uur wel heel smal, maar wel duidelijker. Telt dit streepje nou, ook al is ie pas na meer dan 10 min. duidelijk geworden???????

Vanochtend opnieuw getest en precies hetzelfde. Eerst een heeeeeeeeeeeeeel vaag streepje, nu (4 uur later) is het nog steeds een licht streepje, maar wel duidelijker. Wel heel  smal (ongeveer 1 mm). had alleen gedacht dat dan na 2 dagen wel meer hcg zou zijn en streep dus duidelijker.

Ik word al met al gek van onzekerheid. Tellen deze streepjes of maak ik mezelf gek. En kan het dat het zo lang duurt voordat de streep duidelijker kan worden en ik kennelijk zo laat pas hcg zou aanmaken???

hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wordt gek....

Liefs,
Danielle
 
Hoi!

Gefeliciteerd! Je bent zwanger hoor! Bij mij was het streepje ook heel vaag..maar een streepje is een streepje...hoe vaag het ook is!

groetjes Lianne(19w1)
 
Hey meiden,
jullie allereerst natuurlijk van harte met jullie hopelijk voorspoedig verlopende zwangerschap.

toch nog een vraagje, want ik geloof die 2 testen echt nog niet. Ik had wel voor dé 10 min al een heel vaag streepje, maar niet echt goed zichtbaar. Maar je zag wel heeeeeeeeeeeeeel vaag iets. Pas nadat ik em had laten liggen, ook vandaag weer, werd de streep echt duidelijker. al hoewel streep, kan beter streepje zeggen, het is maar heel smal, maar wel duidelijk, maar dus pas na die 10 min duidelijk. Hou ik mezelf dan niet voor de gek of zou 2x een valse test wel heel toevallig zijn.....

Liefs,
Danielle
 
Hoi Dan30,
Heel herkenbaar is je verhaal. Ik kon het ook maar niet geloven, 5 maanden geleden. De eerste test; niks te zien, de tweede test een heel licht streepje (gebruikte toen een huismerk test van de drogist...); maar nee, het kon niet zo zijn; we wilden, konden het niet geloven. Maar toch, na de 3e test was het toch echt waar......Ik gebruikte toen de test van Clear Blue, daar verschijnt een plusje, is veel duidelijker dan al die vage roze streepjes.
Dus ja, je bent zwanger!!!!
Haal nog maar een paar testen; het duurt echt even voordat je het je beseft. Zelfs nu, na 5 maanden, is het nog niet te geloven......
Veel plezier! Groetjes Anke.
 
Hoi Anke,
Hoe veel dagen zaten er tussen jouw testen. Ik heb dus zowel zaterdag als vanochtend getest, met CB. Dus idd een plusje moet er dan komen. Maar de verticale streep is waar het om draait, en die is dus eerst super vaag en na een paar uur wel heel smal maar wel duidelijk te zien. Nu al 2x dus, maar dus ook buiten de 10 min. Ik geloof er dus nog steeds niet veel van en wil nog een paar dagen wachten (al zit ik nu al met al al meer dan 1 week na NOD en zou je denken dat er wel voldoende hcg zou moeten zijn, dat brengt me dan weer extra aan het twijfelen en dan die bloeding ook....ik weet het gewoon allemaal niet meer en ga er nog maar niet van uit.
In ieder geval onwijs bedankt voor je reactie, het geeft wel goeie moed.

Liefs,
Danielle
 
Hoi,

ik denk ook dat je zwanger bent. Bij mij was het ook een vaag streepje en ben een dag "ongesteld" geweest. Het heeft mij 4 testen gekost + een bezoek aan de huisarts voor een test omdat ik echt in de veronderstelling was dat het niet waar was en ik vast iets fout deed.

Succes en laat je nog even weten als je er echt zeker van bent? Pinklady
 
He Danielle,
Hoe staat het met de zenuwen? Of zakt het in de loop van de dag weer weg?
De eerste test die ik deed was op een zondag, daar was niks op te zien, na 4 dagen, op een donderdag deed ik de test nog eens, en toen was het zichtbaar, met, net als jij, het verticale streepje heel ligt zichtbaar....Ik keek er soms zo lang naar dat ik dacht dat ik dubbel zag....Was het nu heel licht of verzon ik het...?!?!?! Ik weet natuurlijk niet precies hoe dat nou precies zit met dat HCG hormoon, maar misschien wordt dat hormoon in de loop van de weken 'sterker', want toen ik nog een keer getest werd door Moeders voor Moeders (een week later) knalde het van het schempje af. Terwijl, toen ik het net getest had, nauwelijks te zien was.
Dus ja, wat mij betreft mag je vast aan het idee gaan wennen!!!!
Laat je weten hoe het verder gaat?????
Groetjes Anke.
 
Terug
Bovenaan