vorige week dacht ik in eerste instantie na 2 dagen overtijd toch ongesteld te zijn geworden. Maar het voelde anders dan anders, mn temp bleef hoog, het bloedverlies was anders, erg moe en zo nog wat dingen. Donderdag getest, negatief. Maar het gevoel bleef. zaterdag weer getest (CB) en een heeeeeeeeeeeeel licht streepje in eerste instantie. Ik heb de test echter laten liggen en het streepje was na een paar uur wel heel smal, maar wel duidelijker. Telt dit streepje nou, ook al is ie pas na meer dan 10 min. duidelijk geworden???????
Vanochtend opnieuw getest en precies hetzelfde. Eerst een heeeeeeeeeeeeeel vaag streepje, nu (4 uur later) is het nog steeds een licht streepje, maar wel duidelijker. Wel heel smal (ongeveer 1 mm). had alleen gedacht dat dan na 2 dagen wel meer hcg zou zijn en streep dus duidelijker.
Ik word al met al gek van onzekerheid. Tellen deze streepjes of maak ik mezelf gek. En kan het dat het zo lang duurt voordat de streep duidelijker kan worden en ik kennelijk zo laat pas hcg zou aanmaken???
hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wordt gek....
Liefs,
Danielle
Vanochtend opnieuw getest en precies hetzelfde. Eerst een heeeeeeeeeeeeeel vaag streepje, nu (4 uur later) is het nog steeds een licht streepje, maar wel duidelijker. Wel heel smal (ongeveer 1 mm). had alleen gedacht dat dan na 2 dagen wel meer hcg zou zijn en streep dus duidelijker.
Ik word al met al gek van onzekerheid. Tellen deze streepjes of maak ik mezelf gek. En kan het dat het zo lang duurt voordat de streep duidelijker kan worden en ik kennelijk zo laat pas hcg zou aanmaken???
hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wordt gek....
Liefs,
Danielle