HELP!!, TELT DIT STREEPJE?????

Hi,

Je hebt van CB ook digitale testen.
Ik denk dat die werden bedoeld.
Je kijkt dan in een soort schrempje wat je ook opp een rekenmachine hebt.
Die heb je ook waarbij er gewoon "zwanger" of "niet zwanger".

Dat is echt ideaal! Wel wat duurder, maar het scheelt een hoop onzekerheid.
Een goedkopere oplossing is misschien even langs de huisarts gaan.

Succes!
Liefs,
Mandy
 
Ja hoi, hier nog even een reactie; bij mij was het idd ook zo dat het op de test pas na een paar minuten zichtbaar was. Ik weet niet meer wat er in de gebruikaanwijzing staat, maar ik weet nog dat het wel even duurde. Ook was het streepje heel dunnetjes. En ik had ook een bloeding tussendoor waardoor ik er helemaal van overtuigd was dat er niks aan de hand was. Wist ik veel dat dat een innestelingsbloeding kon zijn?!
Nou goed, succes er mee!
Groetjes Anke.
 
Bel anders even de huisarts, die willen ook meestal wel een test uitvoeren als je er met een thuistest niet uitkomt!

Succes, want zo te horen zou je erg blij mee zijn als je zwanger blijkt te zijn!

Michele
 
Ik wilde even reageren op het verhaal van Dan30. Allereerst, zoals de andere meiden ook al zeiden: volgens mij ben je zwanger want een licht streepje blijft een streepje!!!! Gefeliciteerd!!Je moet juist niet teveel uitgaan van de test na een paar uur, want dan is deze niet meer betrouwbaar!!!

Ook handig om te weten, bij mij was de test pas bij 1,5 week over tijd positief, dus ja, HCG hormoon kan in het begin nog wat zwak aanwezig zijn, waardoor het streepje dus wat lichter is.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes,
Nathaly.
 
Een collega van mij was een week over tijd en niet lekker deed een test en was neg. Ze hield het op een griepje. na 2 weken nog een keer getest want ze bleef misselijk en ja hoor zwanger. Inmiddels is haar dochter 2 jaar.
dus niet bij iedereen is het gelijk duidelijk maar een vaag streepje lijkt me toch dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!
liefs sacha
 
Hoi,

ik weet niet of je ondertussen al meer zekerheid hebt, maar mocht je nog eens in een situatie van testen terecht komen. Gebruik dan de digitale test van Clear Blue. Die is gewoon duidelijk. Niks vaak streepje, gewoon zwanger/niet zwanger.

Het lijkt duurder, maar is het dat uiteindelijk wel? En duidelijkheid is toch ook wat waard.

Miep
 
Hoi Dan,
EEN STREEPJE IS EEN STREEPJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd.. Al weet ik goed hoe je je voelt hoor, ik had dat ook dat "mijn steepje" bij de eerste test bijna niet te zien was. Maar er stond een streepje. En aangezien ik ook al wat negatieve testen gezien heb dit halfjaar, was het verschil toch wel te zien. Inmiddels dus nu 4 positieve testen verder, streepjes steeds duidelijker aanwezig en ik geloof het nog niet.
Groetjes Amber.
 
vandaag bij huisarts geweest.
die zag de streepjes op beide testen ook (ben dus niet helemaal gek geworden...haha). en vooral omdat ik ook zo moe ben en nog wat andere symptomen denkt hij wel dat het idd positief is. MAAR hij wil donderdag mn ochtendurine testen, dus dan pas dag van de waarheid.
Ik geloof het voorlopig dus nog maar niet, althans durf het nog niet te geloven.
Hoe dan ook bedankt voor al jullie opbeurende berichtjes...stiekem hoop ik natuurlijk toch dat ik jullie dalijk echt mag gaan vergezellen en dan zou ik ook al meteen in mn 6e week zijn.

Liefs,
Danielle
 
Terug
Bovenaan