HELP! Testen zeggen iets zwanger en niet zwanger

<p>dik verdriet en ontzetting hier.</p><p>afgelopen maandag positief gestest. Alleen wat volle borsten en wat krampjes. Vanmorgen voelde ik me anders. Dus weer gestest. Nu gaf CB digitaal aan "niet zwanger" en CB 1 minuut wel. Ben nu 5 dagen overtijd.</p><p>Liefs susanne</p><p style="text-align: center;">Wat moet ik doen??? Zo verdrietig en in de war</p>
 
Hey Susanne,
Ik snap dat je in de war en verdrietig bent.
Morgenochtend nog een keer testen met dezelfde test die je maandag hebt gebruikt geeft denk ik meer duidelijkheid. Hcg zou dan inmiddels verdubbeld moeten zijn. Er zit best verschil in testen onderling vind ik.
Heel veel succes en hopelijk morgen een positieve test!
 
Je kan ook even contact opnemen met je huisarts.. zij kunnen je een verwijsbrief geven om bloed te prikken..
In je bloed is het altijd duidelijk of je wel of niet zwanger bent. Dit kost wel wat geld (weet niet meer hoeveel) want wordt niet (volledig) vergoed bij je zorgverzekering (bij mij tenminste niet). En er gaan wat dagen over heen maar dan heb je wel volledig duidelijkheid.
Ik zou inderdaad ook niet met verschillende merken testen vanwege de gevoeligheid.
Het kan ook aan de "kwaliteit" van je urine liggen.. ochtend urine is sterker dan die van de middag omdat je dan al meer gedronken hebt.. het kan dus dubbel verschil maken, je merk test en je urine..
Succes! 
 
 
Gebruik een andere test met ochtendurine. Ik heb die van kruidvat gewoon gebruikt en die gaf geen twijfel. Een streep is een streep.. succes!
 
Hey Susanne,
Wat ontzettend vervelend dat twee testen van CB beiden iets anders zeggen. Ik zou inderdaad z.s.m. bloed laten prikken, dat geeft sowieso zekerheid. 
Sterkte!
 
Hoi iedereen,
Ik heb het ziekenhuis gebeld en zij zei dat ik de test van CB met een smiley moest halen maar bij apotheek, kruidvat en etos niet te vinden.
Dus heb idd nog een keer dezelfde test gehaald. Die ga ik maar aankomend weekend doen. Dat is idd het meest betrouwbaar.
Zit nu in de bus om een labformulier op te halen bij mijn huisarts. Goede tip.
Zou het wat uitmaken dat de digitale al een half jaar in mijn kast lag? Maar die was nog wel tot 2019 goed.
Heb af en toe krampjes en een zere rug. Mijn borsten zijn minder vol en gevoelig dan gister maar het is niet helemaal weg.
Vind t dood eng. Het is ronde 19 en we waren maandag zo blij! 
Laat t weten..
Liefs
Susanne
 
hoi hoi, 
wanneer heb je voor het laatst getest? CB digitaal ken ik, maar wat bedoel je met CB 1 minuut? die met een + of -? CB digitaal heeft meer hcg nodig dan de CB test met een + of -. dit heb ik zelf ook gehad!
 
Hoi,
Ik heb vanmorgenvroeg (met ochtendurine) eerst getest met een etostest. Die was negatief.
Daarna getest met de normale CB. Dus die waar een plusje komt te staan. Die was gisterochtend postief en vanmorgen ook positief maar ik was toen zo in de war en de laatste test die ik in huis had was die digitale. En die gaf aan "niet zwanger"
Ik ben zo bang dat ik die normale test van cb niet goed heb gedaan. Maar er staat echt een plus. Maar ik ben zo bang dat dat indroogstrepen zijn. Kan dat? Kan er ook een plusje komen te staan na 10 min?
Iig is zeker dat de test van gister binnen 3 minuten een plusje liet zien. Maar wel heeeeel licht.
Maar als jij zegt dat die digitale meer hgc nodig heeft dat is dan weer een opluchting. Ik heb ook gezocht naar de kwaliteit vd etostesten en ik hoor daar verschillende verhalen over.
Pppfffff
 
Terug
Bovenaan