HELP! Testen zeggen iets zwanger en niet zwanger

ik snap je frustratie heel goed!! die van etos hebben ook meer hcg nodig.  hier heb je een overzicht met de hoeveelheid hcg die een test nodig heeft; http://www.ovulatie-berekenen.com/overzicht-gevoeligheid-van-zwangerschapstesten/ 
maar de digitale van CB heeft ook ongeveer 50 nodig dat staat hier niet goed in.
 
was het plusje net zo dik als de andere streep? kan je misschien een foto plaatsen? indroogstrepen zijn veel dunner echt een ‘potloodlijntje’
 
Thanks voor het overzicht! 
De verticale lijn van het plusje is aan de linkerkant heel dun en scherp. Zoals een potloodstreep. Maar daarnaast zie je wel degelijk heel lichtblauw die net zo breed is als de horizontale lijn.
Is dat ok?
Ik weet hoe je een foto moet uploaden...
 
ik zou morgen weer dezelfde CB test doen, dan kan je het verschil zien. het zou donkerder moeten zijn als daarvoor
 
De cb plus test geven valse positieve resultaten. Als je heel licht positief test, dan bedoel ik dat je echt heeeeel goed moet kijken, die zijn echt negatief. Ik heb ze toevallig deze week gedaan, om zwangerschap uit te sluiten voordat ik mijn spiraaltje zou laten plaatsen, nou mooi dus 2 hele lichte plusjes! Vooral na de afleestijd zijn ze nog beter te zien, dat zijn echt indrooglijntjes. Ook binnen de afleestijd zie je hem heeeeeel lichtjes. Daarna maar gewoon kruidvatmerk gekocht en gewoon hardstikke negatief. 
Vind het echt klote testen die cb plus. Vk heeft ook nog voor de zekerheid gekeken, maar ben gewoon "schoon" van binnen. 
 
Dag Jlh, wat verwarrend allemaal he. 
Wat ik niet echt terug lees is wanneer je NOD zou zijn of hoeveel dagen je over tijd bent. Dat is nogal bepalend of je testen wel/niet vals negatief zijn. 
Clear Blue heeft ovulatietesten met een smiley. Zwangerschapstesten zijn alleen met plusje of een digitale met zwanger/niet zwanger.
Die laatste vind ik het fijnste, zeker als er ook een weken indicator op zit. Dan kan je namelijk zien of het op loopt. 
 
Maar die digitale is wel behoorlijk duur! Ik heb die pas gekocht toen ik zwanger bleek te zijn na een sensitest (cheap!) en omdat ik het niet geloofde een van kruidvat. Maar misschien ben ik gewoon gierig haha! Ik ben nu wel heel benieuwd of je nog een goede uitslag krijgt!
 
Hoi,
Vorige week vrijdag was mijn NOD. Dus morgen een week... nu nog steeds geen tekenen van ongi. Wel zijn borsten minder gevoelig dan begin van de week. Is dat een slecht teken?
@ooonbekend; daar was ik dus al bang voor. Maar met mijn vorige zwangerschap was die cb ook heel licht en was ik wel zwanger. Vandaar dat ik ook zo in de war ben.
@rein a, toen ik het ziekenhuis belde om het probleem voor te leggen zei ze tegen me dat die zwangerschapstesten het beste waren. Vandaar mijn zoektocht. Ik gebruik die van cb ovulatietesten ook en die werken prima! Ik had 12 mei een smiley en een dikke streep met sensitest.
Ik durf nu niet meer te testen. Ik wacht wel tot ik ongesteld word denk ik. Ik heb volgende week vrijdag een echo. Dat zou dat de 6 weken echo zijn.  En ik ga zaterdagochtend bloed prikken in het ziekenhuis. Dat is het meest betrouwbaar.
Ik laat het jullie weten. Thanks voor jullie imput, echt heel fijn. En waarschijnlijk ga ik tussendoor nog wel een test doen, mezelf kennende... zucht. Wat is onzekerheid slopend. 
Liefs 
Susanne
 
 
Terug
Bovenaan