Hallo dames, ik ben bijna 8 weken zwanger van ons eerste wonder en mijn maag en darmen hebben het zwaar te verduren. Echter, na 4 dagen obstipatie ging het vannacht flink mis. Na uren lange koliek-achtige pijn, badend in koud zweet op de wc doorgebracht. Overgegeven puur van de pijn dit keer. We hadden bijna 112 gebeld omdat ik steeds bijna flauw viel. Na 5 uur kwam er eindelijk een beetje ontlasting en nog eens twee uur pijn later werd het pure diarree (sorry hiervoor ?) Een herhaling hiervan wil ik uiteraard proberen te voorkomen, en krijg hoogstwaarschijnlijk zakjes macrogol voorgeschreven vanmiddag. Echter, zijn er tips voor andere middelen? Mijn misselijkheid is zo aanwezig dat alles wat ik moet doorslikken wat ik niet echt kan verdragen er zo weer uitkomt, dus pillen zouden veiliger zijn dan een drankje.. Ik probeer van alles te eten en drinken om mijn darmen en maag te ondersteunen, maar het helpt helemaal niets meer op dit moment.. Dus tips voor de wat serieuzere middelen zijn heel welkom! Dank alvast ??