@RS, ik probeer inderdaad, zover ik nog iets weg krijg te letten op wat ik eet. Ben normaal echt een gezonde eter, maar op dit moment krijg ik bijna niets weg. Dat helpt inderdaad zeker niet mee, dus mijn darmen zullen daar ook op reageren en dan icm die hormonen wordt het natuurlijk niet beter ? Water drinken lukt redelijk, drinken om de een of andere reden word ik sneller misselijk van dan eten. Drink net genoeg, maar minder dan normaal. Heb sinds gisteren Emasafine tegen de misselijkheid. Hopelijk haalt dat het randje eraf en wordt het allemaal wat makkelijker! Dank voor je reactie!
@Jobero, oh bah dat klinkt niet leuk! Ik heb nu Emesafine voor de misselijkheid en Macrogol zakjes (echt heel ranzig dat laatste, dus meteen misselijk? In appelmoes gedaan, maar ook daar gaat de smaak dwars doorheen…)
@Gebr735, ik gebruik geen extra calcium, het kan hooguit een beetje zitten in de mama multi die ik slik (nou ja; op dit moment vaker over sla omdat ik het niet doorgeslikt krijg?) Maar ik slik niets los! Ik ben wel lactose intolerantie dus het zou kunnen dat het uiteindelijk nodig is, maar heb de verloskundige er nu nog niet over gehoord. Goed om te weten dat dat dus ook invloed kan hebben! Dank!