HELP! Tips om de onrust weg te nemen!

Hallo allemaal,

Ik ben nu 10 weken zwanger en heb morgen de 10 weken echo en ben zo giga nerveus! Met 7 weken heb ik ook al een echo gehad (i.v.m. bloedverlies) en toen was alles prima (lengte kwam overeen met conceptiedatum en het hartje klopte) maar ik blijf beren op de weg zien waardoor het niet goed lukt van de zwangerschap te genieten!

Herkennen jullie dit? Werdt het minder naarmate de tijd vorderde? En wat deden jullie om die beren van de weg te jagen?
 
Ik kan me ook zo druk maken, maar ik moet zelfs nog wachten tot de 25e tot m'n eerste echo.
Je hebt in ieder geval al gezien dat het hartje klopte, dus misschien toch proberen om ervan te gaan genieten?
Succes morgen...
 
Helaas is zwanger zijn en een kindje krijgen niet alleen maar leuk, je krijgt er een hoop zorgen bij! Nu voor het vruchtje in je buik, als de baby geboren is blijf je ook altijd zorgen houden.

Kortom, je zal er mee moeten leren leven! Je zorgen maken is niet erg, als het maar niet je hele leven beinvloedt. Je kan bij jezelf nagaan of de gedachten die je hebt reeel zijn. Hoe zou jij reageren als een vriendin vertelde dat zij zulke gedachten zou hebben?

Heel veel sterkte en probeer de positieve dingen te blijven zien! Enne...gefeliciteerd met je zwangerschap!

Groetjes, Irene
 
tja helaas blijven die zorgen(tenmisnte bij ons wel)
eerst de spanning vd test, dan het wachten op de eerste echo, het horen van het hartje, dan de spanning voor de 20 weken echo, toen kwan ik zelf nog met 24 weken in het zieknhuis een paar dagen gelukkig alles wel goed gegaan, nou en dan stress omdat je graag alles af wilt hebben, en dan stress omdat het toch allemaal zoooo lang duurt voordat die kleine er is haha. Maar nee eigelijk vliegen die 9 maanden voorbij! Ik ben zelf nu al 37,1 dag zwanger! Dus nu spanning wanneer de kleine zich aanmeld haha.
Probeer vooral te genieten, laat je lekker verwennen! Het is zoiets bijzonders.
Succes!

Groetjes
 
He nog even annoniem.

Nu ik opnieuw zwanger ben na een mk kan ik pas sinds dat ik die kleine voel bewegen vanaf 18 wk de beren de laan uit sturen. maar die onzekerheid blijft, want stel ik zou 1 dage die kleine niet voelen, dan maak ik me stapel gek. volgens mij blijft dat.
Net zolang dat die kleine geboren wordt, en dan komen er andere zorgen.

Meid je bent een wonder, daar hebben we het eerder over gehad. Je gaat morgen iets supers zien
En wel een heel erg klein mensje.
En wat die ongerustheid betreft, de dagen gaan vanzelf voorbij, wel langzaam maar het gebeurt. Laat weten hoe het was. Succes morgen

liefs
 
@ nogevenanoniem

Ik ga morgen voor mijn eerste echo en ik ben echt super zenuwachtig, maar volgens mij blijft dat gewoon.

Heb je met 7 weken een inwendige echo gehad?

Liefs
 
@ Danisha,

Ja, met 7 weken is de echo altijd inwendig, omdat het kindje dan nog achter je schaambot (of schaambeenbot) zit en het kindje nog slechts een wurmpje van 1 cm is kunnen ze van de buitenkant dan nog niets zien.

Hoeveel weken ben jij onderweg? Jij ook heel veel succes met de echo morgen, laat even weten hoe het gegaan is!

 
Terug
Bovenaan