HELP! trek het echt niet meer!

hoi, ben normaal een meelezer maar wil nu wel even reageren. Wat een enorn rare gyn zeg. Dit is ws echt een argogante arts en hij/zij zegt echt dingen die niet kunnen (al helemaal niet tegen een ongeruste moeder). Heeft je verloskundige hier nog iets over gezegt? Zou anders kijken met haar of je een gyn te spreken kan krijgen die je wel bevalt om duidelijk te krijgen wat er aan de hand is. In iedergeval enorm veel sterkte ermee en hopelijk besluit de uk om de boel nu snel door te zetten.
Dikke knuf
girafje (38,3)

Hee Cares..
Wat een vreselijk mens is dat zeg wat denkt ze wel niet zij voelt toch niet wat jij voelt wat akelig zeg!! Nou ik heb telkens aan andere Gyn ik wordt er ook een beetje beroerd van.. Ik wens je heel veel sterkte en laat je niet op de kop zitten... en je meisje komt echt wel hoor meis starks ben je dit allemaal vergeten... Good luck!!

Liefs Cindy
37 wk 5 dagen

he cares!!

tijdje  niks van je gehoord ? misschien ben je allang bevallen lol maar hoe is het nou ?is het nog een beetje te doen voor je allemaal(mits je nog niet bevallen bent)ik snap je nu wel iets beter ik heb sinds vrijdagavond nacht erge steken wat uren aan houd en dan weer weg trekt soort menstruatieachtig gevoel en elke keer komt dat dus avonds en kan ik er niet van slapen ik hoop dat het tekenen zijn dat de bevalling eraan begint te komen, bij mijn zoontje heb ik het nooit gehad morgen moet ik naar de verloskundige en dan vraag ik even of ze willen kijken of er wat gebeurd ik hoop dat ze het doen.

He he Esmee!

Nee hoor nog steeds niks hier. Ik heb ook nergens hoop meer op, ga er gewoon vanuit dat ze word gehaald met 42 weken dan valt het altijd mee....hahaha. Sex is hier nu dus ook uit den boze, elke keer na de sex dus weeën (die dus niet door zetten), dus mijn mannetje staad nu op non-actief ....haha. En van het strippen ook weeën dus dat heb ik liever ook niet meer, ja goed als ik bijna 42 weken ben wil ik dat misschien nog wel een keer toelaten. Ach ja we zien het wel, ik moet zeggen dat ik er nu een stuk nuchtiger tegenaan kijk. je gaat toch uit van 37+6 dagen omdat Luke toen is geboren, maar nu ik 39 weken ben en er dus ruim overheen ben kijk ik er weer anders tegenaan.
Hoop dat het bij jou wel snel doorzet! Hoor het wel!

Liefs Cares

Terug
Bovenaan