help! uitslag! wie herkent dit??????

Hoi,

wat vervelend daat je dochter waterpokken heeft.
Heeft ze erg veel last van jeuk?   Dan kun je op de niet open plekjes calendulan emulsie smeren, dat helpt erg goed en lang tegen jeuk. het mag alleen niet op open plekjes gesmeerd worden, want dan kunnen ze gaan ontsteken.

Succes en laat je even weten hoe het gaat?

Liefs Monica

heyhey

waterpokken, die had ik dus niet verwacht hihi.

d8 dat dat grote rode vlekken waren.

calandulan emulsie is idd een wondermiddel!

nou meid, heel veel sterkte ermee en ik hoop dat je kleintje er niks aan over houd (littekens bv)

ik weet wel, dat als ze voor hun 1e jaar kinderziektes krijgen, de kans groot is dat ze het ooit nog een keer kunnen krijgen. maar hoop t niet voor je kleintje.

liefs, do

bedankt voor de calendulan tip! heb het gelijk gekocht.
het is zo sneu, ze zit er helemaal onder. haar hele romp, en ook heel veel onder haar haar. ze ligt steeds te krabben.
als ik haar insmeer met dat spul, wordt ze helemaal rustig. ik moest er vannacht een paar keer uit, om even op haar hoofd te 'krabben', en dan ging ze weer slapen.
ze is er gelukkig niet ziek van.
weten jullie trouwens of ze met waterpokken evengoed wordt ingeent?
ik moet volgende week namelijk naar het bureau voor een prik.

heyhey

ik weet niet of ze met waterpokken ook worden ingeent, maar denk het eigenlijk wel. als het goed is krijgt

nog een kleine tip voor het krabben snachts: handschoentjes aandoen.

dan kan ze niet krabben :D

ik gebruik calandulan zalf voor echt van alles.

het verkoeld gewoon heerlijk.

nou sterkte

liefs, do

Hoi,

Heb een beetje het vermoeden dat mijn middelste het ook heeft, hij heeft al 2 dagen een paar pukkeltjes bij zijn neus en nu vanochtend bij het zwemmen waren er ook een paar op rug en buik en 1 op zijn oor!
Het is maar heel weinig en hij heeft geen klachten dus ik wacht maar even af.
Trouwens ik geloof niet dat je hiertegen kunt worden ingeent, volgens mij is dit iets wat ze allemaal wel een keer krijgen en dan zijn ze in principe hun verdere leven imuun.

Gr MJ

Terug
Bovenaan