Help, veel te vroeg wakker

Hallo,

Help! Stijn denkt sinds een paar dagen dat 5.00 uur een hele goede tijd is om op te staan. Daar zijn wij het natuurlijk niet mee eens. De eerste keer zijn we er maar met hem uit gegaan, ging op zich wel goed, maar ideaal was het natuurllijk niet. Vannacht heb ik eerst een half uur bij hem gezeten en toen dacht ik barst maar, ik ga terug naar bed, huil maar even. Dat deed hij inderdaad evenen toen heeft hij nog lang liggen kletsen en uiteindelijk wel weer in slaap gevallen tot 900 uur zelfs.  

Maar goed 5 uur is echt niet mijn tijd, wie heeft er tips?????

Carina

Poeehhh!Das wel erg vroeg zeg!Me man gaat er wel zo vroeg uit maar ik moet er niet aan denken dat ik dan ook wkkr zou zijn MET kind.....
Uhm tips...ja die heb ik niet echt maar ik denk dat ik hem gewoon zou laten liggen idd!Eerst even kijken of alles wel in orde is, misschien een poepbroek heeft of iets anders, maar verder laten liggen!Het kan misschien ook wel weer een fase zijn?Wij hebben er hier geen last van gelukkig!Ze slaapt hier uit tot ong half negen ,negen uur!Heerlijk zeg ik!
In ieder geval heel veel  succes ermee!

liefs

Poehee, dat is wel erg vroeg. Ik zou even kijken of hij geen poepluier of iets dergelijks heeft en daarna gewoon weer terugstoppen. 5 uur is wel heel erg vroeg.
Ik denk dat het idd. gewoon een fase is.

Hier precies hetzelfde liedje. Floris is ook al een paar ochtenden om 5 uur wakker. Meestal gaat hij weer lekker slapen als hij wat heeft gedronken maar vanmorgen had hij daar geen zin meer in. Ik heb het nog kunnen rekken tot 6 uur maar toen was wel het hele huis wakker.

Ik heb niet echt tips voor je..helaas.

Groetjes Femke

hoi,

Leuk he? Jasmijn heeft het op de wintersport elke dag gedaan! En dan hysterisch krijsen, dus laten liggen ging niet dan waren de andere 10 personen die mee gingen ook wakker :-(
Ik heb dus heel de vakantie met wallen onder mijn ogen gelopen. Gelukkig was het thuis weer over.
In jouw geval zou ik proberen even door te bijten, dus vooral laten liggen. Even troosten en dan weer   zelf je bed in.
Succes!

Elke

Onze dochter wordt ook wel 's rond die tijd wakker maar dan krijgt ze en klein flesje warme melk en tukt ze weer heerlijk verder tot een uur of 9!

Liefs L81

Net als L81. Zoonlief wordt rond 6 uur wakker. Krijgt dan een flesje melk met schonen luier en dan weer naar bed. Hij slaapt dan door tot tussen 8 en 9. Soms ligt hij nog wel even te kletsen, maar hij gaat eigenlijk altijd weer slapen.
Wat hier vooral belangrijk is, is om niet tegen hem te praten of te lachen oid als hij de fles/schone luier krijgt. En om huilen tegen te gaan ligt hij de fles al te drinken als hij verschoond wordt.

Succes!

Zeg...de dames die dan even een melk flesje geven he... heb ik toch nog even een vraag.
Jullie leggen je kleintje dan weer op bed. En dan later krijgt hij/zij ontbijt? Daan lust namelijk geen melk, ook geen opvolgmelk. Alleen in combi met pap. Dus ik geef hem dan pap. Maar dat is dan al wel een hele maaltijd. Dan laat ik hem nog ff beneden, weer op bed rond 8u en dan weer wakker om 9u. Dan krijgt ie dus fruit.

Hoe verloopt de ochtend verder bij jullie dan?

gr Anita

Terug
Bovenaan