Help, veel te vroeg wakker

Hey Mop,
Als ons dochtertje wakker wordt krijgt ze maar een klein flesje melk, 120 cc alleen even een slokje voor de dorst zeg maar! Dat zou je evt ook kunnen doen met een klein papflesje.
Ik haal haar niet uit bed, ik maak een flesje en breng m, zet dr muziekje van de babyfoon aan en ga weer weg!
Als ze dan rond half 10 uit bed is krijgt ze thee met fruit (druiven/banaan/mandarijn ze is er gek op), s'middags eet ze brood.
Heb je al eens dreumes-melk met een smaakje geprobeerd? Misschien gaat dat er wel in?

Liefs L81

Hoi L81,
Pfff, ik heb al zovéél geprobeert om hem aan melk te krijgen. Inderdaad, ook al met smaakjes. Al maaaaaaaaanden ben ik bezig.  Inmiddels heb ik het nu voor elkaar dat ie tussen de middag uit een gewone beker iets melk wil, met Nesquik. Als er een slok of 4 ingaat ben ik al blij. En gewone melk met pap ging even goed, maar daarna weer prut! Jammer, want wij zijn hier echte melk drinkers!
Maar bedankt voor je duidelijkheid wat betreft je ochtend ritueel!

gr Anita

Hoi,
Mijn dochtertje is de laaste dagen ook steeds voor 7 uur wakker en dat vind ik wel erg vroeg. Nu las ik dat sommige van jullie dan een flesje melk geven en dat je kindje dan nog even verder tukt. Ben zo bang als ik dit ga doen, dat ze zich weer 's nachts komt melden. Waren jullie hier niet bang voor? Zijn er ook moeders, die gewoon met hun kindje naar beneden gaan en de dag al dus erg vroeg laten beginnen? Dat doe ik nu momenteel, maar ja leuk is anders.
Groetjes,

Terug
Bovenaan