Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goeie tip liefkleintje, maar ik heb geen jenever in huis En om nu een fles te kopen voor een paar drupjes...
Werkt andere alcohol ook? We hebben wel whiskey in huis (van manlief).
Wat sneu Babette!! Heeft ze antibiotica of kijken ze het aan?
hahaha, whiskey werkt denk ik hetzelfde, maar schoonmaakalcohol zou ik niet doen hoor!
Wat een ellende zeg! Zielig dat je kleine fruppie zo ongelukkig is van verkouden en tandjes tegelijk. Bij verkoudheid tel ik altijd de dagen. Max. 5 dan heb je het ergste wel gehad. Verder geen tips, je moet er door heen...
@twiki: geeeeeeen ideeeeeeeeeee, zal best wel denk ik....het gaat om de alcohol, die verdooft, haha! weet alleen niet of er misschien een verschil is in ingredienten die evt wél schadelijk kunnen zijn.......van jonge weet ik in elk geval zeker dat het kan! Je kunt ook wel van die kleine borrelflesjes krijgen bij de slijterij (je weet wel in flugel-formaat)! Misschien dat je het daarmee kunt uitproberen....of misschien heeft iemand die je kent het wel in huis en mag je dar wat van meenemen?!
@twiki... met het ukje gaat het al beter en ze is al minder schor, moest er gewoon doorheen zei de huisarts.... en kolf nu voeding en laat die afkoelen zodat ze koude voeding heeft, wat weer beter is voor haar keeltje... Eerste stapje in het opbouwen van het immuunsysteem zullen we maar zeggen...
Hihi ja ik kan inderdaad wel een borrel gebruiken
Het is nog steeds een drama met het drinken, maar kwamen er toevallig achter dat als ze (bijna) rechtop in haar wipstoel zit tijdens de fles, dat het dan beter gaat!
En morgen moet ik zelf naar de osteopaat dus zal hem ook even laten voelen. Je weet maar nooit!