help, wat is dit nu weer

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Voor alle zwangeren deze maand: Gefliciteerd! en alle niet zwangeren, succes!

Ik heb een vraag aan jullie:
Ik was 4 dagen overtijd en nu ben ik alleen gisteravond tot vanochtend een druppeltje bloed (het was erg weinig) verloren. Aangezien mijn NOD al geweest is kan het toch geen innesteling meer zijn?? Was dit dan mijn ong voor deze maand? Heeft iemand van jullie dit wel eens gehad? Het kan eigenlijk geen ontpillen meer zijn. Heb nog steeds gespannen borsten en steken in mijn buik. Wacht het nog wel even af of mijn ong weer terug komt maar kan toch niet zomaar weer stoppen??

dank jullie wel alvast voor de reacties

groetjes,
Hunternl

Hey Hunter
Ik durf je niet te zeggen wat dat is hoor!
Als ik voor mezelf zou moeten beslissen zou ik met 4 dagen overtijd zeggen testen of je niet toch zwanger bent!!
Succes meid en laat wat horen ben erg benieuwd!!!

Hi Ryan,

Dank je voor je bericht. Ik wil het vandaag nog even aankijken en misschien nog tot het weekend wachten als het me lukt. Ik laat het je weten! Hoe gaat het met jou? Zit jij ook in het wachtende schuitje?

groeten
Hunternl

Waarom wachten?? Doe gewoon de test dan weet je het tenminste!!

Veel succes!

Groetjes Fenna.

Ja denk idd ook dat het slim is om nog een dagje te wachten en sowieso te testen met ochtendurine..
Pffff ja zit zeker in het wachtende schuitje had gister mijn NOD.. voel nogsteeds vanalles maar vooral twijfel wordt echt gek!
ben zo benieuwd!

Hi Rian,

Zag dat ik je naam net verkeerd had geschreven, oeps  . Las net dat je zelf ook al 2 dagen overtijd bent. Wanneer ga jij testen? Ben benieuwd. Heb jij al veel klachten/kwaaltjes behalve moe zijn?

Spannende periode zo hoor, vindt het wel heel fijn om af en toe al die verhalen te lezen van onze lotgenoten.

groetjes,
Hunternl

Haha maakt niet uit hoor!!
Ik ben idd al op de 2e dag... Ik ben super aan het stressen.. echt erg gewoon!
Ik heb bijna alle kwaaltjes wel gehad denk ik.. maar krijg nu net weer een paar ongi krampen die wat heftiger waren als de rest dus wordt in 1 keer toch bang dat ik ongi wordt.. Ach ik weet het gewoon niet meer.. Misschien moet ik me gewoon niet zo druk maken..

Het zou volgens mij evengoed een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. heb wel eens het eea daarover opgezocht. Spannend morgen een test doen, succes morgen!

Terug
Bovenaan