help, wat is dit nu weer

Hallo Hunternl,

Dit komt mij zeer bekend voor; ik zo iets soortgelijks afgelopen maand gehad; ruim 1 week overtijd, allerlei vage klachten, maar de test was negatief.
Vervolgens heb ik 1 à 2 dagen een paar druppeltjes bruin bloed verloren en toen voor ruim 2 dagen niets. Toen kwam alsnog mijn menstruatie op gang.

Volgens mij steven ik weer af op een soort gelijke situatie; volgens mij zijn de RD  aan het naderen ik heb nl. sinds vanmorgen een paar druppelts verloren, maar het zet niet echt door (sorry), dus ik ben benieuwd hoe het deze maand zal zijn.

Ik begrijp je onzekerheid; we willen zo graag en het lichaam dat we al jaren menen te kennen, kan ons zo voor de gek houden.

Sterkte en succes.

Venice

Hallo Venice,

De vooruitzichten zijn niet zo super he? Ach ja, we moeten ook maar gewoon afwachten maar begrijp mijn lichaam echt niet meer. Hoe is met jou nu? Zijn de rd's al gekomen of zit je ook nog in spanning.
Zelf heb ik ervoor gekozen niet voor het weekend te testen aangezien ik mijn lichaam toch echt de kans wil geven om nog eventueel ong te worden.
Hoe voel jij je verder?
Erg leuk dat er iemand is die hetzelfde ervaart. Houd je me op de hoogte?

Groetjes,
Hunternl

Hallo Hunternl.

Nou mijn onzekerheid is weg, de  zijn echt gearriveerd
Aan de ander kant  ben ik  eigenlijk ook wel een beetje opgelucht dat het nu heeft doorgezet en het  niet zo lijkt te worden als vorige maand.

Volgende rond nieuwe kansen, zullen we maar zeggen. Moet alleen nu eens ff gaan kijken hoe lang mijn cyclus nu is; ik kon tot vorige maand uitgaan van 28 dagen, maar nu weet ik het ff niet meer. Moet ik de druppeltje van januari meetellen als eerste dag of toch pas van de 2 dagen later uitgaan. Weet jij dit misschien??

Hoe is nu bij jou; zijn ze in aantocht, of blijft het nog vaag.  Die onzekerheid  is eigenlijk het ergste, nietwaar!  Ik hoop zo voor je dat ze uitblijven en dat je binnenkort een positieve test in je hand kan houden. Ben benieuwd.

Groetjes,
Venice

Hi Venice,

Ik denk dat je moet tellen vanaf de dag dat het doorzet (vandaag dus). Balen zeg! maar ja, inderdaad geen onzekerheid meer want dat is ook niets. Hier nog wel een en al onzekerheid. Nog steeds niets te bekennen. Ik wacht nog tot zaterdag en dan toch misschien een testje..... Ik durf het bijna niet te hopen.

Je hoort het van me. Ben jij al lang bezig?

groetjes,
Hunternl

Goedemorgen Hunternl,

Ik ben zeer benieuwd hoe met je gaat? Heb je al getest?

Groetjes,
Venice

Hi Venice,

Sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd maar ben echt behoorlijk ziek geweest. Ben nu weer een beetje bij de mensen. Helaas kwam ook mijn ong terwijl ik ziek werd. Ging lekker dus.

Op naar de volgende ronde maar weer. Met jou alles goed? Wanneer heb jij je volgende NOD? Ik de 14e maart.

Veel klusplezier,

groetjes,
Hunternl

Hoi Hunternl,

Vervelend te horen dat je ziek bent geweest en dat de RD  zijn gearriveerd.

Mijn NOD zal omstreeks dezelfde periode zijn; maar wanneer precies, durf ik niet te zeggen, aangezien mijn cyclus in een beetje in de war is.

Ik hoop dat je snel weer de oude bent en jij natuurlijk ook veel klusplezier. Ik zal je in elk geval op de hoogte houden.

Groetjes,
Venice

Terug
Bovenaan