help wat te doen

@roos
idd dat bed ritueel hebben we hier al en normaal ging ze elke avond netjes om 7uur na bed,maar is ook drama

@lis helaas werkt een lampje hier niet hebben we geprobeert ze word dan niet stil en klimt telkens uit bedje en gaat dan keihard op de deur bonken

liefs

Ja hier begint nu ook weer 1 te huilen,,pff vermoeiend hoor, maar ik denk toch dat het fases zijn!
Heb je het bed al eens verplaats, wil soms wel eens helpen!!
Succes ermee.
Gr MJ

Ja en weet je dat ik het ook heb gedaan dat ik bij er ging liggen dat was slopend maar ik heb op een gegeven moment het ook afgekapt want anders gaan ze denken he als ik dat doe komen ze wel snap je heel vermoeiend is het ja. Ik hoop dat het jullie ga lukken. Sterkte

e, vervelend zeg, en sneu voor haar dat ze zo bang is. Wel fijn dat ze ook echt zegt dat ze bang is, dan weet je al iets meer. Silke werd s'nachts regelmatig huilend wakker, geen idee wat er aan de hand was. Ze heeft wel snel buikkrampen maar op een gegeven moment was het elke nacht raak. Nu heeft ze een dikkere slaapzak aan en slaapt ze gewoon door. Blijkbaar kreeg ze het s'nachts gewoon koud. Hadden we het maar eerder geweten....
Voor jou heb ik helaas geen tips, misschien dat er op internet nog goede ideeen te vinden zijn. Succes en sterkte ermee...

Dit hoort echt bij de peuterpuberteit. Ze gaan ontdekken dat ze echt zélf iets in te brengen hebben en dat ze daar mama en papa heeeel gek door kunnen laten doen haha. Bij Skip ben ik er ook ingetrapt, aan z'n bedje gaan zitten tot hij sliep, maar ik kan je echt verzekeren dat je er over een tijd heeeel erg lang kan gaan zitten, hij of zij zal dit steeds langer gaan rekken. Ik was dit zo zat toen, dat ik er meteen mee gestopt ben, ben wel steeds even gaan kijken als hij huilde, maar ben niet meer bij hem gebleven. Na een tijdje ging dit over. Bo is nu ook net 2 en doet dit ook weer, maar lang zo erg niet, gelukkig. Hoe heftig dit is en hoe lang dit duurt, hangt ook heel erg af van het temperament van je kindje. Het is echt belangrijk nu dat je een bedritueel toepast waar JIJ je goed bij voelt, anders komt het er dadelijk op neer dat je kindje gaat uitmaken wat er 's avonds gebeurt, en dat wil je natuurlijk niet.
Heeeel veel succes, ik weet hoe vervelend het is en tja, daar is ie weer, de dooddoener van de eeuw..... HET IS MAAR EEN FAAAAASE!!! haha
Groetjes, Noor

Nou zeg, wat herkenbaar!! Leah is ook echt bang als ze naar bed gaat. Ze zegt dus precies hetzelfde als Caithlyn: 'bang' 'eng'. Best lastig om mee om te gaan. Ze begint al te huilen als we naar boven gaan.
'Mama, bij zitten' en 'Lampje aan' zegt ze ook vaak. Soms zit ik even bij haar tot ze in slaap valt (als ze echt overstuur is), meestal hou ik het kort en krachtig: lekker gaan slapen, mama komt straks bij je kijken, welterusten. Soms praten we even kort door de babyfoon. Meestal gaat ze dan toch wel slapen, maar het is wel erg zielig.
Gelukkig wordt ze 's nachts niet (meer) wakker....
Sterkte ermee, best lastig om deze fase door te komen weer...

Nou zeg, wat herkenbaar!! Leah is ook echt bang als ze naar bed gaat. Ze zegt dus precies hetzelfde als Caithlyn: 'bang' 'eng'. Best lastig om mee om te gaan. Ze begint al te huilen als we naar boven gaan.
'Mama, bij zitten' en 'Lampje aan' zegt ze ook vaak. Soms zit ik even bij haar tot ze in slaap valt (als ze echt overstuur is), meestal hou ik het kort en krachtig: lekker gaan slapen, mama komt straks bij je kijken, welterusten. Soms praten we even kort door de babyfoon. Meestal gaat ze dan toch wel slapen, maar het is wel erg zielig.
Gelukkig wordt ze 's nachts niet (meer) wakker....
Sterkte ermee, best lastig om deze fase door te komen weer...

Terug
Bovenaan