Wat leuk al jullie reacties!!! Dat had ik echt niet verwacht!
BEDANKT!!!!!!
Uhhhhhhhm ik moet wel eerlijk zeggen, dat de keuze nu alleen maar moeilijker word! We liepen van de week een stukje in het bos, ik zei, laten we het maar gewoon houden zoals we het hadden Mattyn - Mike. En nu lees ik al jullie "Jelle" reacties, en weet ik het echt niet meer hoor!! Ik wil niet de verkeerde keuze maken, dat ik straks denk, shit, had ik nou toch maar Mike gekozen ofzo. Maar ik vind het ook wel leuk, dat er leuke reacties in mijn omgeving zijn, van mensen, op de namen van mijn kinderen. En aangezien de meeste van jullie toch Jelle leuker vinden, word het wel heel heel lastig hoor! Natuurlijk ook omdat ik het zelf ook wel een leuke naam vind. Maar Mike vind ik stoerder klinken, en ik denk dat je op Jelle veel scheldnamen kan bedenken.
Jelle... snottebelle haha
Jelle... deurbelle
Snelle... Jelle
Ik heb zelfs al zitten denken, om mijn zoon Sem te laten kiezen hahaha.. Met twee briefjes op tafel. Opzich wel grappig natuurlijk, dan heeft hij uiteindelijk de naam van zijn broertje gekozen hahaha. Tja, we zijn er dus nogsteeds niet uit!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt voor jullie reacties, en ik zal er nog slapeloze nachten aan over houden vrees ik, haha.. juist als je in bed ligt spoken deze namen door je hoofd, wat moet je nu!! Stom is dat he, dat je je dan juist druk gaat maken om alles wat komen gaat en wat nog geregeld moet worden.
We denken nog even verder...
Maar blijf gerust reageren.. alleen maar leuk!!!
Liefs supermams