Help wat voel ik????

hee meid,

hier hetzelde hoor!! ookal 2 dagen last van ongigevoel, het komt en het gaat...ken dit niet van mijn 1ste zwangerschap moek zeggen. ik heb wel een goed gevoel moet ik je zeggen, maar we wachten maar braaf af!! lijkt me al erg snel voor zwangerschaps kwaaltje dus zal wel buikvirusje ofzo zijn hahahaha hoe is het bij jou??? blijft toch weer spanndn he!!! nog maar 1,5 week ahahahha....ff klein detail...a.s. vrijdag hopelijk mijn innestelingsdag hahahahahaha succes hoor!!

liefs sweety

Hai hai,

Precies hetzelfde bij mij hoor. Ik ken dit ook niet van mijn vorige zwangerschap. Toen had ik wel last van zo een ongi gevoel maar dat begon pas in de 5de of 6de week. Vind het allemaal maar erg spannend. Aan de ene kant hoop ik er maar niet te veel van want ja eerste ronde en idd   wel vroeg om al kwaaltjes te vertonen maar aan de andere kant..... En ik haat dat wachten duurt voor mijn gevoel 10 zo lang als het in werkelijkheid is. Wel fijn dat je er een goed gevoel over hebt zeg! Ik zal heel hard voor je duimen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo goed weet. In oktober heb ik dit gevoel namelijk ook gehad en toen werd ik keurig ongesteld. (Wat toen eigenlijk wel fijn was want net spiraaltje verwijderd (dus daar zal het gevoel wel vandaan zijn gekomen)  en een vriend die er nog niet erg aan toe maar toch  was maar goed dat terzijde)
We kunnen alleen maar hopen en afwachten.

Liefs Loth  

Hoi Meiden,

Ook ik heb al een paar dagen last van mijn onderbuik en mijn NOD is 12 januari. Ook ik ken deze aanhoudende "pijn" niet. Heb van mijn eerste zwangerschap namelijk helmaal nergens last van gehad, het enige wat ik had waren gespannen borsten maar dan nog niet eens zo heel erg dus ja.....! Ik wil me er echt niet op vastpinnen maar ik hoop zo dat het deze maand raak is. En idd, dat wachten duurt zo lang. Wordt je niet goed van. Kan niet wachten totdat het de 12e is.

Groetjes Lotje

Oh wat is dit toch vervelend! Heb sinds vanavond ook steken in mijn borsten en dan dat ongi gevoel AAAH. Er zit steeds een heel klein stemmetje in mijn hoofd die zegt "misschien ben je wel zwanger" Maar dat kan toch helemaal niet! (oke tuurlijk kan het en ik hoop het) Ik bedoel is het niet wat vroeg om al klachten te hebben en de eerste ronde meteen raak? Dat is te mooi voor worden. Echt ik wil me er niet te veel mee bezig houden en misschien houdt mijn lichaam me gewoon voor de gek maar dat kleine stemmetje he?
Ik bedoel in hoeverre kun je jezelf iets aanpraten.
Zo dat moest ik even kwijt hoor.
Dan ga ik nu weer verder met rustig afwachten want nod is pas 10 januari.

Liefs Loth

woehahhahaha  owwwwwwww wij zijn echt heel erg he hahahaha...ik heb nog steeds dat ongi gevoel een beetje af en toe, het komt en het gaat...verder niks hoor...dus het zal wel niet bij mij hoor!! Ook mij lijkt het erg stug, ronde 1 meteen raak!! dus ik hoop ook niet teveel ookal doe ik dat stiekum wel ahahhaah kortom, precies hetzelfde als jullie lol...fijn he zon forum, kunnen we elkaar lekker gek maken hahaha vind het echt grappig.
wie weet kunnen we samen gaan testen hahahaha en dan natuurlijk alledrie zwanger he..:) maar oke, idd nog een week wachten...hopelijk komen er deze week meer klachten bij, want dan is de innesteling geod gegaan en ben ik hopelijk echt zwager...anders op naar ronde 2!!

succes met nagelbijten ahhahha

doeiiiiiiiiiiiii

We zijn inderdaad een mooi stel zo. Maar het is heerlijk om het gewoon even van je af te schrijven. Ik bedoel je omgeving zit er nou niet echt bepaald op te wachten als ieder minuut van de dag (Oke ruim genomen) erover begint daarom is het forum zo heerlijk. Binnen een week was ik verslaafd haha.
Nou meid ik zal voor je duimen. Zou toch inderdaad wel heel byzonder zijn als we nu al zwanger zouden zijn maar ook wel heel leuk want dan gaan we gelijk op!

Liefs Loth

ik zal ook voor jou duimen dan meid!!! hoe jong ben je eigenlijk?? en je hebt al een kindje van 2,5 las ik?? leuk hoor!! mijn zoontje is nu 9 mnd!! ik ben 31!! we zien wel he, ga jij eerder testen of houd je het vol??? ik had bij mijn zoontje 4 dagen voor NOD al positeif gestest, uniek he, maak blijkbaar snel HCG aan, maar ja, we zien wel!! dan moet ik toch echt meer klachten krijgen dan nu hoor!! heb nu alleen af en toe dat ongi gevoel, maar meer ook niet!!

succes weer met een dag afwachten ahhahahah gaat me nu nog behoorlijk makkelijk af moek je zeggen...komt nog wel ahahhahah voor jou niet lang meer!!! en zou idd erg leuk zijn samen naar het septemberforum, lekker elkaar op de hoogte houden he!!

liefs sweety

Hey Sweety en Loth,

OOOOhh, was het maar vast volgende week. Kunnen we niet zomaar even een week overslaan, wordt echt gek van geduld. Nu denk ik ook dat ik maar meen dat ik iets voel. Ben ook zo bang dat ik weer teleurgesteld wordt. Bij mijn dochtertje was het de 3e ronde raak en nu zit ik alweer in ronde 5 dus ik vind dat het lang duurt.
Idd sweety mijn dochtertje is alweer 2,5 jaar oud, ik was 25 toen ik haar kreeg, bewust overigens en nu ook bewust gekozen voor een groter ( nou ja, valt mee, maar sommige vinden  dat) leeftijdsverschil....3 jaar.
Dames, nog even wachten en tellen de week af.

Lotje

Terug
Bovenaan