A
Anoniem
Guest
Heel herkenbaar. Stef is nu 7 maanden en de afgelopen 2 nachten hebben we 6-7 uur achterelkaar kunnen slapen. Wij waren heel blij toen hij eindelijk de tut wilde, aangezien hij toen beter ging slapen. Dus weglaten, dat doen we zeker niet. En een knuffeltje helpt hier niet. De tut ligt vaak vlak langs zijn hoofd, of soms heeft hij hem wel zelf terug gestopt, maar dan op zijn kop. Het zal dus niet lang meer duren, voor hij hem zelf helemaal goed terug kan stoppen.
Een andere reden waarom wij hem een tut geven. Bij de oudste weet ik zeker dat hij zijn duim pakt, als we de tut nu of eerder al weg hadden gedaan. Hij is nu 2.5. Dus mag hij van mij lekker zijn tut houden, die is straks (over ruim een half jaar) makkelijker af te leren dan zijn duim. Maar de tut krijgt hij alleen bij het slapen en als hij slaapt heeft hij zijn tut nooit in zijn mond. Stef ga ik nu ook de tut afleren als hij uit bed is. Zodat hij hem dadelijk ook alleen in bed krijgt.
Groetjes,
Susan
Een andere reden waarom wij hem een tut geven. Bij de oudste weet ik zeker dat hij zijn duim pakt, als we de tut nu of eerder al weg hadden gedaan. Hij is nu 2.5. Dus mag hij van mij lekker zijn tut houden, die is straks (over ruim een half jaar) makkelijker af te leren dan zijn duim. Maar de tut krijgt hij alleen bij het slapen en als hij slaapt heeft hij zijn tut nooit in zijn mond. Stef ga ik nu ook de tut afleren als hij uit bed is. Zodat hij hem dadelijk ook alleen in bed krijgt.
Groetjes,
Susan