help! weet niet meer wat ik lust..

Tja de titel zegt het al: ik zit me dus de hele avond al vol te vreten met van alles en nog wat maar het is het iedere keer toch niet..dan denk ik dat ik zin heb in chocola, dan weer in chips, dan weer in kaas...en als ik het neem staat het me tegen..herkennen jullie dit?

Ken ik , heb ik ook. Dacht gisteren dat ik shoarma lekker vond maar heb het later niet gehaald, toch maar spagetti ik vond het ineens tegenstaan en zo nog wel met meerdere dingen..Vind het echt niet leuk maargoed hoort erbij he.
sterkte met je keuzes haha ;-)
Liefs

Ik heb precies hetzelfde en dat de hele dag door. Meen dat ik overal zin op heb en als het dan voor mijn neus staat hoef ik het opeens toch niet meer. het enige waar je me altijd voor kunt storen is voor een magnum, en die eet ik dan wel op. Maar ik heb de goeie hoop dat het na 12 weken voorbij is en ik weer alles kan eten. Dit was bij mijn eerste zwangerschap ook zo, dus nu weer (hopen we dan maar), dus veel sterkte ermee en hopelijk is het bij jou ook na 12 weken voorbij. Liefs

Ik heb juist bijna nergens trek in, alleen al bij de gedachte aan eten word ik soms misselijk. En als ik dan ergens trek in heb, is het na een paar happen wel weer over. Eet wel elke dag een appel waar ik trek in heb, en een boterham met pindakaas gaat er ook meestal wel in. Maar daar blijft het de laatste dagen ook wel bij als het op trek hebben aankomt...

Ik herken het. Denk je inderdaad ergens trek in te hebben, neem je een hap en valt het tegen en wil je weer wat anders. Gelukkig is het bij mij niet elke dag zo, en heb er eigenlijk alleen last van in de avonduren.

Liefs

tja dat had ik gister ook, waren op een markt en je ruikt en ziet overal lekkere dingen, heb vanalles gehad maar niks smaakte me zoals ik me vantevoren gedacht had..
heb dat verder niet zozeer gehad behalve gister dan..
en wat me sinds de dag dat ik zwanger ben al niet meer smaakt is een broodje kebab (niet zo heel erg ook hihi)

IK zat gisteren heel burgelijk zoals bijna heel nederland ;-) boer zoekt vrouw te kijken..en daar werden pannekoeken in gebakken..
Ik kreeg in ene zo trek dat ik tegen mijn man zei..ik ga pannekoeken bakken!
Hij zei nu??? Tis half 10 ..ik ja en....ben zwanger!!
Helaas van een koude kermis thuis..de melk was op..ahhhhgrrrrr.
Dan moet ik echt mijn gedachte op iets anders brengen..want dan loop ik enorm te balen !!!!
nu ben ik eigenlijk wel blij, dat ik gisteren geen pannekoeken heb gegeten....voor mijn lijn (welke?) is het niet echt bevordelijk!

Terug
Bovenaan