help! weet niet meer wat ik lust..

ik heb ook net als ButterflyJess nergens zin in. en als ik dan iets bedenk om te eten geeft alleen het idee eraan me al zo'n misselijk gevoel dat ik het niet meer hoef.
ik zit dan ook de hele dag tegen m'n zin in te eten om maar iets binnen te krijgen. ik leef nu vooral op sultana en limonade en op wat ik in de avond voorgeschoteld krijg van mijn lieve man.
maar ik word er helemaal gestoord van. ik ken dit ook niet van m'n vorige zwangerschappen :(
hopelijk is het snel weg.

Soms trek in 100 dingen en soms helemaal geen trek. Mijn maag begint nu ook erg pijn te doen van het overgeven, echte kramp. Dus eet ik rustig en niet teveel.

Maar soms inderdaad trek in chocola, chips, pasta, pizza, cake tegelijk.

Wat ik echt niet meer kan proeven of ruiken is vis. Daar gruwel ik op dit moment van.

erg he... zo herkenbaar je hebt honger maar waarin, heb je het in je handen is het nou toch niet wat je eigenlijk wilde....

enige wat nog blijft is chocolade bij mij.....

Haha ik herken het ook... zaterdag was mijn man aan het koken en ik had echt veel zin in het eten, maar door de geuren van het koken werd ik ineens misselijk en kon ik geen hap door m'n keel krijgen! En als ik zin heb in yooghurt met fruit dan heb ik na een paar happen alweer genoeg gehad. Zo is het eigenlijk met alles haha! Hopelijk duurt dat niet lang meer...

Ja heel herkenbaar. Gisteravond gingen we uit eten, suer gezellig en lekker natuurlijk. Zitten we aan tafel.........totaal geen trek meer. Paar muizenhapjes gegeten en dan is het echt wel over. Het lukt me meestal wel om net voldoende te eten, ook al is het met heel veel tegenzin.
Hopelijk wordt dat nog beter he?!
liefs s

Ook al vinden jullie het allemaal niet zo prettig, ik zou willen dat ik overal een beetje minder trek in zou hebben.

Heb net nog een netje mandarijntjes weg zitten werken. Dat is dan nog de gezonde versie, maar kan dit ook prima met de ongezonde versie.

Heb van mezelf al een behoorlijke behoefte aan eten, maar die lijkt enorm versterkt.

Ik heb juist vooraf nergens zin in. Ik word wakker met enorme trek maar moet er niet aan denken om te gaan ontbijten. Doe het uiteindelijk wel, omdat ik weet dat ik anders de ochtend (en de rest van de dag) op mijn werk niet doorkom. Als ik dan eenmaal begin aan yoghurt met muesli of een boterham, dan smaakt het me wel en eet ik goed door.
Ook 's avonds heb ik geen zin om te koken, niets lijkt me lekker, maar als het uiteindelijk op tafel staat eet ik netjes mijn bord leeg. Gek hè?

Terug
Bovenaan