help!! wel of niet zwanger??

mijn nod ligt tussen 26 en 29 april,
ik heb allerlei verschijnselen dus dacht vanochtend ik gooi er een testje tegen aan..

kruidvat eigenmerk,

je hebt een ovaal venster als daar een streepje in komt heeft de test gewerkt..

- dat is ook gebeurd

vierkant venster geen streep  =  niet zwanger, een verticale streep = wel zanger..

ik 1 minuutje gewacht ja hoor een dikke streep maar alleen horizontaal

het testresulaat is niet meer goed na 10 minuten.. het was echt na 1 minuut verschenen maar 20 minuutjes later was de streep verdwenen..

ben ik nou wel of niet zwanger?? durf ook geen andere test te doen.. moet maar even afwachten denk ik..

Liefs Iris

Hoi hoi!

Ik heb helaas nog geen ervaring met een zwangerschapstest.
Maar is het niet zo dat als er een streep komt te staan je dus zwanger ben, ook al staat deze horizon of verticaal?? En geen streep niet zwanger.
De test test toch op die stof....
Dus als je het niet zeker weet, zou ik de bijsluiter nog eens lezen of een andere test. Digitaal van clearblue kopen.

Suc6 in iedergeval.

Groetjes

Dit is wel heel vervelend zeg. Wel een streep maar niet de goede? ?
Ik zou zelf nog en test doen en als deze weer zo onduidelijk is toch nog even wachten. Erg lastig allemaal.
Grzz

Maar er staat wel dat er een verticale streep moet komen??
Als ik jou was zou ik even wachten tot begin volgende week...en als je dan nog niet ongi bent dan alsnog testen!!
Suc6!!

Hey.

Ik heb laasts ergens gelezen (sorry weet niet meer waar) dat het vakje die aangeeft of je zwanger bent of niet, meteen in het begin rood kan kleuren of een streep kan geven en vervolgends weer verdwijnt.
De test vult zich dan met je urine. Daarom moet je ook pas kijken na de aangegeven tijd die in de bijsluiter staat.
Dan staat er pas echt of je zwanger bent of niet.
Helaas kan het dus best zijn dat je echt niet zwanger bent.
Natuurlijk hoop ik dat ik het helemaal mis heb en dat je een positieve test in handen hebt over een paar dagen.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan