help!! wel of niet zwanger??

raarrrrrr. ik zou als ik jou was een ander merk test kopen en het nogmaals doen. Misschien is deze test wel een 'maandagmorgenmodel'vanuit de fabriek ofzo???
succes en sterkte!!

ik heb gisteren testen besteld via sensitest.. ik denk dat ze morgen binnen zijn en dat ik um dan even opnieuw doe want ik word er geen wijs uit..

ohja ook het gebied rond mijn tepels is opeens enorm gegroeid
verder lijken mijn borsten een beetje blauw

ook mijn vriend zag het wel erg vreemd..

hai futuremummy,
je hebt dus een horizontale ipv verticale streep die snel verscheen maar na 20 min verdwenen was? Ik denk dat dat inhoudt dat je (nog) niet zwanger bent. Meestal kleurt het testvenster in 1e instantie een beetje, door ophoping van urine; soms helemaal, soms een beetje horizontaal, tja.... en dan verdwijnt ook de streep weer..... dus ben bang dat dit geen positieve test is. Maar gelukkig kan je snel weer testen. Hoop natuurlijk voor je dat je binnenkort wel mooie positieve testen in handen houdt.

hoi meiden, vanochtend was mijn temp nog gestegen.. maar heb ook helemaal geen gevoel dat de ongi's komen..

ahja zien t wel maar word hier zo onzeker van..

denk dat ik vandaag of morgen nog even test en ik hou jullie op de hoogte

Liefs Iris

Hoi Iris

Nou het word spannend voor je zeg de komende dagen. Wel vreemd hoor de uitslag van de vorige test. Ik hoop voor je dat je de komende dagen (als je weer test) een duidelijk uitslag krijgt (positief natuurlijk).Ik heb wel geleerd van mezelf om in iedergeval niet meer te vroeg te testen. (Ook uitslag was vaag). Helaas werd ik 2 dagen later ongi.

Groet Sharine

Hoi!

ik heb gister ook van kruidvat getest. Binnen 10 minuten heel vaag licht blauwig streepje in het vierkante venster. uren later en zelf vanochtend was de streep niet veranderd.....

Dus ik weet niet wat dat bij jou test betekend? gewoon nog maar een doen denk ik? sterkte verder!

ik ga zaterdag ook maar weer een testje wagen...

Imme xx

nou meiden het testen is neit meer nodig,

ben vandaag ongi geworden..

neit gevoeld niets gemerkt.. heel raar en ben ook maar heel weinig maarja mischien door de warmte..

maar me temp was vanochtend zelfs gestegen ipv gedaald.. echt nog nooit meegemaakt.. normaal zakt me temp op dag van ongi altijd met 0,3 graden..

ben best wel down dat t nu weer niet is gelukt..

Terug
Bovenaan