Help, welke luiers lekken niet 'snachts

baby glenn

New member
Xilyano gaat nu sinds een maand ongeveer om 20.15 - 20.30 naar bed daarvoor altijd pas rond 21.30 - 22.00 dat is echt heerlijk. Het probleem is nu alleen dat hij 's nachts zo veel plast dat hij negen van de tien keer nat is als ik hem 's morgens uit bed haal. Ik moet alles elke keer uit wassen. Ik heb kruidvat gehad, aldi, etos maar ze lekken allemaal. Ze zitten ook echt vol. Ik heb een babyweegschaal nog staan en daar had ik hem opgelegd vanmorgen en toen woog hij 430gr dus had hij 400ml geplast dat is bijna een halve liter!! Welke luier kan dat aan? Ik gebruik maat 4 en 4+ heb ik ook al geprobeerd. Pampers is helemaal niets als ze vaak op de buik slapen heb ik gehoord dus die heb ik ook nog niet geprobeerd. Ik heb ondertussen een hele verzameling staan. Wie heeft er tips?
 
Ik gebruik nu Albert Heijn, nog niet nat geweest. Wel als hij ook gepoept heeft dat dat er lans gaat mar nu was het ook best dun afgelopen week dus denk dat en plassen en dunne poep over de nacht niet echt samen ging.
Verder heb ik c1000 gehad was ie ook niet nat.
Etos had ik overigens ook geen probleem mee.


 
Hier pampers baby dry 4+, nog niet gelekt tot nu toe. Bij mijn middelste gebruikte ik pamper active omdat hij zoveel bewoog. Mischien toch een grotere maat gebruiken.
 
Ik gebruik Kruidvat nr4
Mijn jongens plassen echt super veel (ook overdag) en ze zijn nog nooit doorgelekt in de nacht.

Hoop dat je een goed merk kunt vinden, voor je kleine man ook niet fijn, natte kleertjes en een nat bedje.

Succes! Liefs
 
ik gebruik ook Aldi+ ook nooit lek verschoon hem altijd net voor slapen gaan . Mischien is zijn pimeltje omhoog dat het lekt ?
 
Heey

Vanmorgen was hij gelukkig droog nu woog z'n luier 354, ik denk eigenlijk dat de luiers niet slecht zijn maar gewoon vol dat 400 gewoon teveel is. Ze nemen namelijk wel goed op want ze zijn super dik.
C1000 heb ik nog niet aan gedacht maar daar kom ik ook dus dan kan ik wel eens een pak meenemen. Ah kom ik eigenlijk nooit.
@ ziana Aldi vind ik ook top maar alleen overdag. Waar verkopen ze Huggies? Ik heb ze een keer gehad maatje 3 en ik vond ze toen wel goed alleen zie ik altijd alleen maar zwembroekjes van Huggies.
@karlijnk, dan ga ik de pampers toch ook maar proberen als ze bij jou goed bevallen met een buikslaper. Ik heb juist van verschillende mensen gehoord dat ze lekken dus ik dacht die hoef ik dan niet te proberen maar dat verschild dus nogal per persoon.
@lynn, jou jongens plassen overdag ook veel en dat schilt wel denk ik. Xilyano plast overdag helemaal niet zo veel soms kijk je om 11u in z'n luier die hij om 7.30 aangekregen heeft en dan is hij nog droog of zomaar een klein plasje. 's middags dan wel meer.
 
Terug
Bovenaan