help!!!!wie heeft er tips???

@1985-1
Maak je alsjeblieft geen zorgen over dat het komt door te kort borstvoeding geven. Dat is echt niet zo!! Mijn dochter krijgt nu 11 maanden borstvoeding en zij heeft dit ook heel sterk op het moment. Vooral 's avonds..ppff.
Maar praat je zelf geen schuldgevoel aan dat het door te kort borstvoeding geven komt hoor... er zijn superveel kindjes die gewoon gezond en stabiel groot zijn geworden met een fles (net als ik!) Het is denk ik gewoon eenkenigheid en misschien soms ook wel wat uitproberen... Maar het blijft lastig.
Veel succes ermee!!

NEEEEEE!
Nee, nee, nee!!
lieve 1985-1, dit komt NIET doordat je 4 weken borstvoeding hebt gegeven!
Ik geef je een applaus voor die 4 weken! Bij mij lukte het helemaal niet dus Maudy heeft geen druppel gehad, er was gewoon niets.......
Dit komt absoluut niet door je borstvoedingsperiode! Dit is een fase waar alle kindjes doorheen moeten, de ene sterker dan de ander maar toch............
Niet jezelf dingen kwalijk gaan nemen meid, heeft geen zin, en het komt er absoluut niet door!
Koppie omhoog, je doet het hartstikke goed en lief als ik het zo lees, je meisje mag in haar handen knijpen met zo'n mama.

Liefs Rimke

Zoals Rimke ook al zegt: voel je je niet schuldig over bv!!
Ik kan het niet onderbouwen maar ik geloof ook niet dat het daarvan komt.

Ons mannetje is nu ook 11 maanden en zit volgens mij ook in een 'sprongetje'. Niet dezelfde kenmerken maar ja elk kind uit het denk ik weer anders.

Hopelijk is het een korte fase! Ik zal voor je duimen!

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie lieve woorden. Gelukkig hebben BV-kindjes dit ook.
Hopelijk gaat het snel over, want het is best pittig. Momenteel zit ik er zelf weer effe doorheen, dus vandaag ook mn werk afgebeld. En daar baal ik dan zo gruwelijk van.... maar goed, nog steeds word ik betaald vanuit de ziektewet(UWV), dus het werk heeft er geen cent om geleden.
Gisteren een valeriaantje in dr billen gestopt, mn man(verpleegkundige) stond erop, want die was het ook effe hartstikke beu!! en ze werd voor het eerst wakker om 7u... hehe... ze sliep wel pas om 11u... bleh...dus ehhh... vanavond doe ik het denk ik effe weer, want mn man is aan het werk en heb echt geen puf.

Succes en tot horens....

Hoi, Ook hier een dochter van bijna 11 maanden met ineens slaapproblemen. Alleen dan niet bij het inslapen (dat gaat prima), maar 's nachts in paniek wakker worden. Vanavond was het twee keer raak. Ik probeer eerst gewoon haar speentje te geven. Pikt ze dat niet dan haal ik haar er even uit, tot ze rustig is en leg ik haar terug. Ik ga niet naar beneden met haar, maar blijf op de kamer. Ik wil haar ook niet verpesten. Het oei-ik groei boek heb ik hier ook liggen, maar daar vergeet ik telkens in te kijken, dus goed om te horen dat het een sprongetje is. Zal het gelijk eens nalezen.

Sterkte!

Groetjes,
Eefje.

Terug
Bovenaan