Help!! Wie heeft er tips!?

Help, wie voelt zich ook zo vreselijk de hele dag. Ik ben bijna de hele dag plus avond door misselijk. Telkens kokhalzen maar tot echt spugen komt het niet. Me eetlust is redelijk aanwezig totdat me bord voor me neus staat en ik met pijn en moeite me eten naar binnen krijg. Later op de avond heb ik dan weer honger maar als ik dan iets eet wordt ik helemaal kotsmisselijk en kan er zelfs niet van slapen! Ik wordt hier echt zo moedeloos van. Wie heeft er een tip, want ik wordt gek van dit gevoel.

Thanx! Liefs Bernice

Ik wou dat ik een tip voor je had, dan had ik hem bij mezelf ook toe gepast; ik voel me net zo lamlendig,(ik spuug alleen wel veel) k ben alleen maar aan het aftellen tot de 12 wkn met de groooote hoop dat ik er dan vanaf ben.

Sterkte!

Ik heb me twee weken lang ook zo gevoeld. Enige wat ik lekker vond en niet misselijk van werd was fruit uit blik op SAP uit de koelkast. Morgens at ik alleen beetje vla.

Veel beterschap. Hopelijk is het zo voorbij.

Vanaf een week of zes voelde ik me ook de hele dag door misselijk, was de hele dag door met eten bezig, en als ik dan at, hing ik weer boven de pot. Ook drinken kon ik niet meer. Maar ik ben nu bijna 10 weken en de misselijkheid wordt minder, ik kan nu gewoon kleine beetjes eten zonder dat ik daarna misselijk ben. Ook krijg ik weer trek in drinken en koffie. Bij mijn andere twee zwangerschappen was ik misselijk tot een week of 17 en had ik zelfs medicijnen. dus mij hoor je nu niet klagen!!! Ben nog wel erg moe.

Ik hoop dat jullie misselijkheid ook snel zal verdwijnen waardoor het genieten echt kan gaan beginnen!!!

Hoi,

Hier helaas ook geen wondermiddel. Ben ook supermisselijk. Heb trek en dan staat het eten voor mijn neus en dan denk ik.....nope, dat wordt niks. Dus honger en misselijk! Zeer irritant.

Vorige zwangerschap heb ik het tot het einde toe gehad. Niks na 3 maanden minder (helaas). Maar direct na de keizersnee was alles over. Kon gelijk weer normaal eten!

En geloof me... het wondertje is het echt dubbel en dwars waard!

Sterkte!

Hoi, ik heb het de eerste zwangerschap 20 weken gehad, was toen ook 5kg afgevallen. De rest van de zwangerschap kleine porties en geen scherp eten, maar het liefst hollandse pot.

Nu gaat het beter, maar vandaag dus net niet. Getver, precies het gevoel dat jij ook beschrijft. Zo'n misselijk gevoel in de buik dat blijft hangen achter in de keel. Overgeven hoef ik niet, eten gaat redelijk. Ik moet juist wat eten om de ergste misselijkheid kwijt te raken. Hopelijk morgen weer beter.

Mijn collega (nu 23wk) had dit ook en zij heeft een middel van de huisarts gekregen. Een middel voor iets anders, maar wat als bijwerking heeft dat het de misselijkheid verminderd. Alleen...zij weet nog niet dat ik zwanger bent, dus durf haar er niet naar te vragen.

hey,

mss hebben jullie dit al gedaan maar als je smorgens opstaat.

als je wakker word eerst blijven liggen en goed wakker woden dan rustig overeind komen en zorg dat je crackter of iets luchtigs langs hebt liggen wat je dan kan eten al is het iets klein dat laat je ven een kwartier zakken en dan pas rustig opstaan.

als je er behoefte aan hebt eet je beneden nog wat.
ik ben ook misselijk smorgens kan niet eens tandenpoetsen dan moet ik kokhalzen. maar als ik toch eet dan word eht bij mij minder.

hopelijk worde het bij jullie snel minder.

liefs

hoihoi

ik ben ook de hele dag misselijk en kokhalzen.
Heb sins vorige week van de huisarts medicatie gekregen EMESAFENE die mag je 1 a 2 keer per dag innemen en het gaat steeds beter.
Heb de huisarts gebeld en kon het zo ophalen.
succes ermee.

Terug
Bovenaan